Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Αυτός είναι ο λόγος που είμαι ευγνώμων για τα ξαφνικά ξεσπάσματα του παιδιού μου…

Αυτός είναι ο λόγος που είμαι ευγνώμων για τα ξαφνικά ξεσπάσματα του παιδιού μου…
Πόσες φορές κλαίει το παιδί σας χωρίς λόγο και φωνάζει  δυνατά;
Το δικό μου παιδί πολλές φορές!
Οι λόγοι που μπορεί να κλαίει ένα παιδί μπορεί να είναι επειδή είναι πεινασμένο, κουρασμένο, επειδή
θέλει να κοιμηθεί, ή μπορεί να τρόμαξε από κάτι. Άλλες φορές μπορεί να χρειάζεται την προσοχή σας και να θέλει την αγκαλιά σας.
Όποιοι και να είναι οι λόγοι εμένα δεν με πειράζει που κλαίει το παιδί μου  ξαφνικά. Αντίθετα κάποιες φορές νιώθω ευγνώμων για τα ξαφνικά ξεσπάσματά του.  
Ο λόγος που είμαι ευγνώμων για τα ξεσπάσματα του παιδιού μου είναι επειδή αποτελεί μια καλή ευκαιρία να μάθει να διαχειρίζεται τα συναισθήματά του.
Φυσικά και θέλω να είναι χαρούμενο το παιδί μου και να μην κλαίει αλλά όλοι μας ξέρουμε ότι κάποια στιγμή θα ξεσπάσει. Για αυτό τον λόγο λοιπόν δεν του λέω να σταματήσει να κλαίει αμέσως.  Είμαι δίπλα του και το αφήνω να αντιμετωπίσει αυτό που νιώθει. Δηλαδή να ξεσπάσει  και να φύγει όλη η ένταση από μέσα του.  Με αυτό τον τρόπο μαθαίνει να αντιμετωπίζει αυτό που νιώθει και προσπαθεί να βρει τρόπους για να νιώσει καλύτερα.
Ένα τέτοιο ξέσπασμα με βοηθά να μάθω ποια συναισθήματα κατακλύζουν το παιδί μου. Τι το στεναχωρεί ή το αναστατώνει περισσότερο. Κάθε φορά που νιώθει κάτι παρόμοιο θα ξέρει καλύτερα πως να το αντιμετωπίσει ή να εκφράσει αυτό που νιώθει.
Φυσικά με όλα αυτά δεν εννοώ πως χαίρομαι με ένα ξαφνικό ξέσπασμα, απλά προσπαθώ να δω την θετική πλευρά. Τέλος το να εκφράσει τα συναισθήματά του ένα παιδί ξεκινά από μια συγκεκριμένη ηλικία. Δεν μπορούμε να αφήνουμε ένα μωρό να εκφράζει τα συναισθήματά του από την στιγμή που δε γνωρίζει τα συναισθήματά του σε αυτή την ηλικία…
babyradio.gr- Άννα Κ.