Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Πίσω απ τη μάσκα που φοράς!






Πίσω απ’ τη μάσκα που φοράς και κρύβει τη παιδική ψυχή σου, πίσω απ τη μάσκα που φοράς σα να ‘ναι πανοπλία, εκεί θέλω να βρω καταφύγιο. Στο πρόσωπο που είδα τη πρώτη φορά που σε γνώρισα,
γιατί ο ενθουσιασμός έσπευσε να αποτυπωθεί στο βλέμμα σου γρηγορότερα από τον εγωισμό.
Πίσω απ τη μάσκα που φοράς και την οποία μίσησα περισσότερο κι από τη δική μου, βρήκα αυτό που ψάχνω, αλλά με άφησες να το δω κλεφτά πριν ο φόβος σου μου το στερήσει με σκληρότητα.
Πίσω απ τη μάσκα που φοράς βρίσκεσαι ΕΣΥ, κι όχι το ανθρωπάκι που δημιούργησες για να ταΐσεις τις ανασφάλειες σου. Όχι η εχθρότητα που κατασκεύασες επειδή το να καταστρέφεις είναι πάντα ευκολότερο από το να δημιουργείς.
Πίσω απ τη μάσκα που φοράς…. Τον εαυτό σου ξεγελάς… Γιατί σε βλέπω όπως είσαι και ρίχνω τη δική μου. Στο κάτω κάτω η έκθεση λιγότερο θα μου κοστίσει από την απώλεια έστω μιας στιγμής, που είναι ειλικρινής και ικανή να με κλονίσει.
Γιατί αν θες να ζεις, ρισκάρεις και παλεύεις! Δε κάθεσαι άπραγος και άβουλος μέχρι να ‘ρθει κάποιος να σε τραβήξει απ´το χέρι. Αυτά είναι δικά σου βήματα κι εσύ τα διανύεις κι αν θες παρέα σε αυτά, ψάχνεις συνοδοιπόρο… Αν πάρεις καθοδηγητή σε πάει εκεί που θέλει, κι όχι όπου θες εσύ να πας…
Πίσω απ τη μάσκα που φοράς τη βρίσκω την αλήθεια και μόνο με κείνη θα πορεύομαι όταν πρόκειται για σένα. Τα άλλα είναι λεπτομέρειες και δε με αφορούν. Γιατί ανήκουν στη μάσκα σου… Στα βήματα που αποφάσισα να διανύσω σε θέλω συνοδοιπόρο… Την μάσκα σου όμως δε την θέλω καθοδηγητή κι απέξω απ το ταξίδι την αφήνω… Όπως άλλωστε έκανα και με τη δική μου!



LadyFirst