Κυριακή 12 Απριλίου 2015

ANNEKE VAN GIERSBERGEN στο Rock Overdose:"Χαρούμενη & ανυπόμονη που τραγουδάω στη ΚΑΣΤΟΡΙΑ!"

NNEKE VAN GIERSBERGEN στο Rock Overdose:"Θα είναι υπέροχα, οικεία & πολύ ιδιαίτερα στις συναυλίες στην Ελλάδα"

Εν αναμονή της επικείμενης ακουστικής περιοδείας το Μάιο, τοRock Overdose είχε την ευκαιρία να μοιραστεί μερικές
στιγμές με την Anneke van Giersbergen, αναλύοντας τη νέα της κυκλοφορία, αναμνήσεις από το παρελθόν, προσωπικές στιγμές αλλά και συναισθήματα για τις συναυλίες της στην χώρα μας. Όλα αυτά σε μια ζουμερή συνέντευξη που μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω:





Rock Ovedose: Γεια σου Anneke, καλώς ήρθες στο Rock Overdose. Πως είσαι; Πως πέρασες τη μέρα σου σήμερα;

Anneke: Δούλευα όλη τη μέρα στο στούντιο. Ηχογραφούσα για ένα πραγματικά ειδικό project αλλά δεν μπορώ να πω πολλά γι’ αυτό ακόμα. 



Rock Ovedose: Ο νέος σου δίσκος ‘’The Diary’’ αποτελεί μια συνεργασία με τον Arjen Lucassen, κάτω από το όνομα ‘’The Gentle Storm’’. Πως αισθάνεσαι γι’ αυτή τη κυκλοφορία; Θα μπορούσες να μοιραστείς μαζί μας μερικά λόγια για το πώς ξεκίνησε αυτή η συνεργασία σας;
 

Anneke: O Arjen και εγώ δουλεύαμε μαζί ήδη από το 1998. Έγραψα στονArjen ένα email πριν από ένα χρόνο περίπου για κάτι τυχαίο, αλλά ενώ έγραφα σ’ αυτόν σκέφτηκα, ίσως θα έπρεπε να κάναμε κάτι μαζί ξανά. Έτσι, τον ρώτησα και μου είπε ότι δούλευε πάνω σε κάτι τραγούδια και με είχε στο μυαλό του για τα φωνητικά. Σκέφτηκα πως θα ήταν καλή ιδέα να κάναμε ένα δίσκο οι δυο μας αυτή τη φορά. Απλά αυτός κι εγώ. Κάτι διαφορετικό από αυτά που έχουμε συνηθίσει. Και έτσι το κάναμε. Καταλήξαμε σ’ αυτό το διπλό concept δίσκο, ο οποίος έχει κυκλοφορήσει τώρα και είμαι πολύ περήφανη γι’ αυτό.

Rock Ovedose: Θα ήθελες να μας δώσεις τρείς λόγους για τους οποίους θα έπρεπε κανείς να ακούσει το ‘’The Diary’’;

Anneke: Είναι μια ιστορία, υπάρχει μια ενδιαφέρουσα συνεργασία μεταξύ ενός συνθέτη και μιας τραγουδίστριας, και περιλαμβάνει υπέροχη μουσική.


Rock Ovedose: Όπως βλέπω, είσαι μια από τις πιο πολυάσχολες μουσικούς εκεί έξω, συμπεριλαμβανομένου τηνsolo καριέρα σου, συνεργασίες και φυσικά περιοδείες. Έχεις καθόλου ελεύθερο χρόνο; Εφόσον ναι, θα μπορούσες να μας πεις μερικά πράγματα που αγαπάς να κάνεις περισσότερο;

Anneke: Πράγματι, δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο αλλά μου αρέσει να περνάω στιγμές με την οικογένειά μου, να βλέπω τηλεοπτικές σειρές, όπως τα ‘’House of Cards’’ και ‘’Suits’’, και μου αρέσει να τρώω sushi με τους φίλους μου.

 

Rock Ovedose: Πολλά χρόνια έχουν περάσει από τότε που έφυγες από τους The Gathering. Θα μπορούσες να μας αναφέρεις ένα πράγμα το οποίο σου λείπει από τις παλιές μέρες με την μπάντα; Υπάρχει καμιά περίπτωση να σε ξαναδούμε σε μπάντα;

Anneke: Δε νομίζω ότι θα μπορούσα να είμαι μέλος μιας μπάντας ξανά και να μην έχω τον έλεγχο του προγράμματός μου, αλλά μερικές φορές μου λείπει το συναίσθημα της ομάδας των φίλων, κατακτώντας τον κόσμο μαζί, χαχα, αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει για όλους μας. Μερικά μέλη των Gathering, όπως εγώ, έχουμε παιδιά και οι προτεραιότητες μας έχουν αλλάξει. Νομίζω πως θα ήταν λάθος να μένουμε προσκολλημένοι στο παρελθόν. Μου αρέσουν οι νέες εμπειρίες πολύ περισσότερο από το να θέλω τα πράγματα να είναι ‘’συνεχώς τα ίδια’’.  




Rock Ovedose: Αυτή η χρονιά αποτελεί την εικοστή επέτειο της κυκλοφορίας του ‘’Mandylion’’ των TheGathering. Υπάρχουν κάποια σχέδια για σένα να γιορτάσετε αυτή τη κυκλοφορία με την μπάντα; Υπάρχει περίπτωση να σας δούμε στην Ελλάδα για κάποια liveεμφάνιση;

Anneke: Όχι, εξάλλου είμαι πολύ απασχολημένη με τους The Gentle Storm.

 

Rock Ovedose: Τι θυμάσαι από την τελευταία φορά που βρέθηκες στην Ελλάδα και τι σου αρέσει περισσότερο σ’ αυτήν;

Anneke: Αγαπώ τον κόσμο, το φαγητό και τον καιρό. Μισώ τους σκληρούς χειμώνες, οπότε εάν υπάρχει ήλιος είμαι χαρούμενη.


Rock Ovedose: Τους τελευταίους μήνες ένωσες τις δυνάμεις σου με την ’Liv Kristine’’ και την ‘’Kari Rueslatten’’. Πως γεννήθηκε η ιδέα να περιοδεύσετε ως ‘’The Sirens’’ και πως θα περιέγραφες αυτή τη περιοδεία;

Anneke: Ήρθα σε επαφή με την Kari το 2013, για να δω εάν θα ενδιαφερόταν να τραγουδήσει στον προσωπικό μου δίσκο ‘’Drive’’ αλλά δυστυχώς το τραγούδι που διαλέξαμε δεν ταίριαξε στο κλίμα του δίσκου τελικά. Το καλοκαίρι του 2013 συνάντησα, επίσης, την Liv σε ένα φεστιβάλ της Τσεχίας και μου είπε: ‘’Ήμασταν οι πρώτες κοπέλες της σκηνής μας, θα ‘πρεπε πραγματικά να κάνουμε κάτι μαζί κάποια στιγμή’’. Πρότεινα να συμπεριλάβουμε επίσης και τηνKari, καθώς πραγματικά αποτέλεσε την αφετηρία και έτσι οι ‘’TheSirens’’ γεννήθηκαν. Όλες οι ‘’Sirens’’ έχουν πολυάσχολη σόλο καριέρα, οπότε δεν γνωρίζω εάν θα είμαστε σε θέση να συνεχίσουμε την πρόσφατη περιοδεία μας κάποια στιγμή σύντομα, με εξαίρεση κάποια καλοκαιρινά φεστιβάλ.
 




Rock Ovedose: Τον Μάιο θα επισκεφτείς την Ελλάδα για μια ακουστική περιοδεία. Τι μπορούμε να περιμένουμε να ακούσουμε αυτή τη φορά; Κάτι ιδιαίτερο μήπως;
 

Anneke: Δούλεψα πάνω σε μερικά καινούρια ακουστικά κομμάτια, οπότε θα είναι υπέροχα, οικεία και πολύ ιδιαίτερα.

 

Rock Ovedose: Θα επισκεφθείς μερικά μέρη στην Ελλάδα για πρώτη φορά, όπως η Καστοριά. Πως αισθάνεσαι γι’ αυτό; Χαρούμενη και ίσως ανυπόμονη που επισκέπτεσαι νέα μέρη και γνωρίζεις νέους ανθρώπους;

Anneke: Πάντα ενδιαφέρομαι για νέες εμπειρίες, οπότε, ναι!

 

Rock Ovedose: Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου Anneke, εύχομαι τα καλύτερα σ’ σένα και τους ανθρώπους που αγαπάς. Θα ήθελες να αφήσεις ένα μήνυμα στους Έλληνες οπαδούς και αναγνώστες του Rock Overdose;

Anneke: Αγαπητοί άνθρωποι της Ελλάδος, θα ειδωθούμε τον Μάιο. Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερη χώρα για να κάνω μια ανοιξιάτικη περιοδεία. Ανυπομονώ γι’ αυτό το ταξίδι πολύ! 

Με αγάπη, Anneke XxX


 

Η ANNEKE εμφανίζεται:
9/5/2015 στη ΚΑΣΤΟΡΙΑ (Fb Event: https://www.facebook.com/events/480720388735711/?ref=br_rs)
10/5/2015 στα ΙΩΑΝΝΙΝΑ (Fb Event: https://www.facebook.com/events/893139554079246/?ref=br_rs)
12/5/2015 στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (Fb Event: https://www.facebook.com/events/436324966518212/)
14/5/2015 στα ΤΡΙΚΑΛΑ (Fb Event: https://www.facebook.com/events/772371506210681/)
15/5/2015 στη ΛΑΜΙΑ (Fb Event:https://www.facebook.com/events/965101366836366/)
16/5/2015 στην ΑΘΗΝΑ (Fb Event: https://www.facebook.com/events/1453323551620438/)


Για το Rock Overdose,

Περικλής Σιβρής


http://www.rockoverdose.gr/