Ενώ τα περισσότερα ζευγάρια ανταλλάσσουν όρκους αιώνιας πίστης, αφοσίωσης και αγάπης
Τα βλέπουμε όλα.Δες Καστοριά Ενδιαφέροντα, Άρθρα, Διασκέδαση κ.α. στον Ν. Καστοριάς & στον κόσμο!!
Τρίτη 28 Μαρτίου 2017
Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017
Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017
Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΗΜΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
Στις 09.15 π.μ. θα ξεκινήσουν τα σχολεία την Τετάρτη 18/1/2017
Οι σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων του Δήμου Καστοριάς, αύριο
Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017, θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους στις 09:15
π.μ.. Σε περίπτωση που παρατηρηθεί επιδείνωση των καιρικών συνθηκών, θα
εκδοθεί νέα ανακοίνωση...
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Δήμου Άργους Ορεστικού
Αναστολή
λειτουργίας σχολικών μονάδων του
Δήμος Άργους Ορεστικού
Ανακοίνωση από το δήμο Άργους Ορεστικό για τις σχολικές
μονάδες του Δήμου. Τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
καθώς και οι παιδικοί και ο βρεφονηπιακός σταθμός του Δήμου, δεν θα
λειτουργήσουν την Τετάρτη 18/01/2017, λόγω των επικίνδυνων καιρικών φαινομένων
που βρίσκονται σε εξέλιξη και της μη ομαλής πρόσβασης των οχημάτων από και προς
αυτές. Συμφώνα με την αριθ. 39/17-01-2017 απόφαση του Δημάρχου Άργους Ορεστικού
Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017
Μάθε τι δείχνει η ημερομηνία γέννησής σου για τη σχέση σου με το χρήμα…
Έχεις τη δυνατότητα να κερδίζεις χρήματα, ό,τι και να κάνεις παραμένεις στην ίδια οικονομική
Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017
Γιουβερλάκια της μαμάς!!
Τα γιουβαρλάκια αβγολέμονο είναι ένα πολύ γευστικό και υγιεινό φαγητό για όλη την οικογένεια.
Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016
Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016
Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016
Γιαγιά κάνει babysitting στα εγγόνια της μέσω skype!!
Η οικονομική κρίση οδήγησε την οικογένεια της κόρης της Ελένης Προκοπάκη με τα 4 παιδιά τους-το μεγαλύτερο 10 ετών -να ξενιτευτούν στη Γερμανία, για ένα καλύτερο μέλλον.
Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016
Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016
Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016
Χάστε κιλά με τη νηστίσιμη δίαιτα του boro.gr
Όλες όσες νηστεύουν αναρωτιούνται αν η νηστεία βοηθά στο να πάρουμε ή να χάσουμε βάρος. Πολλές από αυτές τις γυναίκες επιθυμούν να ακολουθήσουν δίαιτα κατά τη διάρκεια της νηστείας, αλλά αποθαρρύνονται πιστεύοντας πως οι επιλογές τους είναι περιορισμένες.
Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016
Η κουλτούρα της αγένειας
Πώς φτάσαμε να θεωρείται κανονικότητα η επίδειξη των κακών τρόπων.
Οταν συναντιούνται τυχαία δύο άγνωστοι
στον δρόμο, έλεγε ο Ερβιν Γκόφμαν (αμερικανός κοινωνιολόγος των ηθών της
καθημερινής ζωής), αυτό που ακούγεται συχνότερα να βγαίνει από το στόμα
τους είναι «καλημέρα» και «συγγνώμη». Και συμπλήρωνε: Αυτά τα
«καλημέρα» και τα «συγγνώμη» πρέπει να τα λάβουμε σοβαρά υπόψη και να τα
μελετήσουμε, αν θέλουμε να κατανοήσουμε πώς λειτουργεί μια κοινωνία.
Αν ο Γκόφμαν μπορούσε να κάνει μια βόλτα
σε ένα ελληνικό αστικό κέντρο τού σήμερα, ας πούμε στην πρωτεύουσα, θα
παρατηρούσε ότι όταν συναντιούνται δύο άγνωστοι μπορούν να ακουστούν
πολλά διαφορετικά πράγματα, εκ των οποίων σπανιότερα «καλημέρα» και
«συγγνώμη». Ο εισαγωγικός χαιρετισμός συχνά απουσιάζει ή στην καλύτερη
περίπτωση αντικαθίσταται από ένα, μάλλον επιθετικό, «να σας πω!». Η
έκφραση δε του αιτήματος που πυροδοτεί την επικοινωνία είναι συχνά
αδιαμεσολάβητη: «Θέλω αυτό» ή «Εχετε το τάδε;» ή «Το τσιγάρο σας έρχεται
κατευθείαν πάνω μου!». Η απουσία της λεκτικής ευγένειας συνοδεύεται
συχνά και από εκφράσεις αγένειας πέραν της φυσικής γλώσσας: η παντελής
αδυναμία συγκρότησης ουράς σε ένα ταμείο και οι συνακόλουθοι
αναστεναγμοί δυσαρέσκειας που βγαίνουν από το παρατοποθετημένο μπουλούκι
των ανθρώπων, το σολιψιστικό μπλοκάρισμα του διαδρόμου ή της πόρτας στο
βαγόνι του μετρό, η ευκολία με την οποία κάποιος «δεν σε βλέπει» και σε
προσπερνά κλέβοντας τη σειρά σου, χωρίς να αντιλαμβάνεται καν το
«δυνατό άγγιγμα» που προκύπτει από το «ασυναίσθητο» σκούντημα ή
ποδοπάτημα, δεν είναι παρά μερικές από αυτές.
Η αγένεια δεν είναι προφανώς ελληνικό
προνόμιο. Σε όλες τις πόλεις, όπου η επικοινωνία δεν γίνεται με όρους
γνωριμίας όπως συμβαίνει στις πιο μικρές κοινότητες, οι άνθρωποι συχνά
απογοητεύονται από τη συμπεριφορά τρίτων απέναντί τους. Το ενδιαφέρον
όμως της ελληνικής αγένειας στις τυχαίες δημόσιες συναντήσεις μεταξύ
αγνώστων είναι ότι αυτή δεν γίνεται ποτέ αντιληπτή ως μεμονωμένη
παρέκκλιση από έναν κανόνα αστικής ευγένειας παρά θεωρείται
κανονικότητα. Αντίθετα, μέσα σε ένα καθεστώς απόλυτης αστικής
διαστροφής, οι τύποι ευγένειας είναι εκείνοι που θεωρούνται παρέκκλιση
και γίνονται συχνά αντικείμενο γελοιοποίησης, σχολιασμού και
(καλοπροαίρετης;) πλάκας.
Η κουλτούρα της αγένειας διαμορφώνει
ασφαλώς και τους όρους δημοσιότητας των δημοσίων προσώπων. Φωνές,
τσιρίδες, υποτιμητικός πληθυντικός και μάγκικος ενικός κυριαρχούν στη
ζωντανή και τηλεοπτική πολιτική αντιπαράθεση. «Ακούς τι σου λέω, ρε;
Ακούς τι σου λέω;», «Αυτό που σου λέω, εγώ!» ακούγονται να βγαίνουν από
το στόμα μελιτζανοκόκκινων προσώπων έτοιμων να εκραγούν. Περιγραφικά
επίθετα εν είδει κατηγορητηρίου (Καραγκιόζης, μαφιόζοι, λαμόγια,
ρουφιάνοι) και ηθικολογίζοντες αφορισμοί («σα δεν ντρέπεστε!», «καλά,
εντάξει, μπαρμπούτσαλα») και πού και πού κανένα αναστοχαστικό συγγνώμη
(«Μα είστε εντελώς ηλίθιος, συγγνώμη κιόλας») δίνουν και παίρνουν προτού
τα διακόψει ρυθμικά η τέλεια μονοτονία της επανάληψης: «Με αφήνετε να
μιλήσω; Με αφήνετε να μιλήσω; Μα γιατί δε με αφήνετε να μιλήσω;».
Η ελληνική κουλτούρα της αγένειας δεν
είναι καθαυτή κακή, όπως αντίστοιχα μια άλλη εθνική κουλτούρα ευγένειας
δεν είναι καθαυτή καλή. Πράγματι η χρήση κάποιων λέξεων όπως «καλημέρα»,
«συγγνώμη», «ορίστε», «παρακαλώ», «ευχαριστώ», καθώς και η χρήση του
πληθυντικού αριθμού δεν εξασφαλίζουν από μόνες τους την καλή συμβίωση
των κατοίκων των πόλεων, ούτε επαρκούν για να εξαλείψουν τη βία – βίαιες
συμπεριφορές εκδηλώνονται κάλλιστα και σε συνθήκης απόλυτης ευγένειας.
Επιτελούν όμως, όπου χρησιμοποιούνται, μια σειρά από πολύπλοκες
κοινωνικές λειτουργίες τις οποίες δεν πρέπει να παραβλέψουμε: οργανώνουν
τις τυχαίες αλλά αναπόφευκτες συναντήσεις μεταξύ αγνώστων, φτιάχνουν
μικρές καθημερινές τελετουργίες, αισθητικοποιούν την επικοινωνία
κρύβοντας την πραγματική αδιαφορία που μπορεί να νιώθει ο ένας για τον
άλλον, επιτρέπουν την έκφραση μέχρι και των πιο παράδοξων αιτημάτων
διαλύοντας και ξαναφτιάχνοντας στιγμιαίες σχέσεις εξάρτησης. Κυρίως,
όμως, υφαίνουν το πλαίσιο μιας κουλτούρας που υπολογίζει τον Άλλον,
επιτρέπει την κριτική, αλλά επιζητεί τη συναίνεση.
Όχι, η κουλτούρα της αγένειας δεν είναι
καθαυτή κακή. Ευνοεί όμως τις εκρήξεις, τις φορμαλιστικές αντιπαραθέσεις
και τις ανταγωνιστικές επιδείξεις υπέρμετρων εγώ. Αντίθετα, η
αναγνώριση του Άλλου και η προσοχή στις ανάγκες του, που αυτόματα
προκύπτουν από τη μηχανική χρήση ξερών τύπων ευγένειας, καθρεφτίζουν μία
προδιάθεση συναίνεσης, απαραίτητη για την αστική συμβίωση. Ευγένειες
και αγένειες, ήρθε η ώρα όλες αυτές τις λέξεις, τις στάσεις, τις
συμπεριφορές, να τις πάρουμε στα σοβαρά.
____
Η
Χαριτίνη Καρακωστάκη είναι πολιτική επιστήμων, υποψήφια διδάκτωρ
Κοινωνιολογίας στην Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales (Paris)
Πηγή: tanea.grΑντικλείδι , http://antikleidi.com
Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016
Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016
Απίστευτο βίντεο: Πώς το σώμα της γυναίκας επιτίθεται στα σπερματοζωάρια
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς γίνεται από τα εκατομμύρια των σπερματοζωαρίων που εισέρχονται στον κόλπο της γυναίκας
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016
Είναι το Σύμπαν με το μέρος σου; Κάνε το τεστ για να μάθεις!
Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016
12 πράγματα που δεν βλέπεις κάθε μέρα!
Μια δύσκολη εβδομάδα έφτασε στο τέλος της, τα καταφέραμε! Ας
ξεχαστούμε λιγάκι βλέποντας 12
Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016
Δεχτείτε τα Παιδιά σας Όπως Είναι, Όχι όπως θα Έπρεπε να είναι!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)