Ο ιδιοκτήτης της μεταφορικής εταιρίας, Σάκης Κράγιας, μίλησε στη ΣΕΝΤΡΑ για τη …χολιγουντιανού τύπου ληστεία που εκτυλίχτηκε στην Εθνική Οδό,
στο ύψος των Οινοφύτων
Πολλά ειπώθηκαν και γράφτηκαν τις τελευταίες ημέρες για τη
…χολιγουντιανού τύπου ληστεία που σημειώθηκε σε νταλίκα της μεταφορικής
εταιρίας KRAGIASSPED, φορτωμένης με γουναρικά ανυπολόγιστης αξίας, τα
οποία μεταφέρονταν από την Κρήτη στην Καστοριά, μέσω Εθνικής Οδού. Στο
ύψος των Οινοφύτων, όμως, έγινε το …κακό, αφού ο οδηγός της νταλίκας
δέχθηκε σήμα από τρεις άνδρες, οι δύο εκ των οποίων ήταν ντυμένοι με
αστυνομική στολή, μέσα από ένα μαύρο τζιπ, το οποίο, μάλιστα, έφερε και
έναν μπλε φάρο, ανάλογο με αυτό των αστυνομικών οχημάτων. Όπως ήταν
εύλογο, ο οδηγός της νταλίκας υπάκουσε στο σήμα των «μαϊμού» αστυνομικών
και σταμάτησε στην άκρη, ενώ οι τρεις ληστές τον ανάγκασαν,
χρησιμοποιώντας βία, να μπει μέσα στο τζιπ, όπου του φόρεσαν κουκούλα
και χειροπέδες. Από εκεί, τον μετέφεραν στην περιοχή της Ριτσώνας και
τον εγκατέλειψαν σε ερημική τοποθεσία. Ο έντρομος οδηγός κατάφερε,
ωστόσο, να φτάσει σε ένα εργοστάσιο από όπου και τηλεφώνησε στον
ιδιοκτήτη της εταιρίας όπου εργάζεται, Σάκη Κράγια, ο οποίος, φυσικά,
του είπε να επικοινωνήσει με τις αστυνομικές Αρχές, ενώ αντίστοιχες
ενέργειες έκανε και ο ίδιος.
«Το φορτηγό φόρτωσε από τις βιτρίνες της Χερσονήσου και του
Ρεθύμνου και, με φέρι μποτ, το βράδυ της περασμένης Πέμπτης, ξεκίνησε
για την Αθήνα. Αποβιβάστηκε τα χαράματα της Παρασκευής στο λιμάνι του
Πειραιά και πήρε το δρόμο για την Καστοριά, μέσω της Εθνικής Οδού. Μετά
το Σχηματάρι, εμφανίστηκε ένα αυτοκίνητο που είχε αστυνομικό φάρο και
μέσα επέβαιναν δύο άτομα με αστυνομική περιβολή και ένα ακόμη με
πολιτικά. Αφού τον σταμάτησαν, βγήκαν οι δύο υποτιθέμενοι αστυνομικοί
από το όχημα και του ζήτησαν τα χαρτιά του. Στη συνέχεια, τον απήγαγαν
κάνοντας χρήση βίας. Τον οδήγησαν σε μία ερημική τοποθεσία, όπου τον
κράτησαν περί τις δύο ώρες, αφού του πήραν το κινητό του και ό,τι
χρήματα είχε μαζί του. Κάποια στιγμή, από κάπου δόθηκε η εντολή να τον
αφήσουν και αφού τον μετέφεραν σε άλλο μέρος τον άφησαν και έφυγαν.
Αυτός περπάτησε μέσα στην ερημιά και βρήκε ένα εργοστάσιο στην περιοχή
της Ριτσώνας. Εμένα χτύπησε το κινητό μου περίπου στις 10:00 το πρωί και
ο οδηγός μου είπε ότι τον λήστεψαν», εξήγησε μιλώντας αποκλειστικά στη ΣΕΝΤΡΑ ο κ. Κράγιας.
Με τη συνδρομή ελικοπτέρων της ΕΛ.ΑΣ.
Από εκείνο το σημείο και μετά, ξεκίνησε μια κολοσσιαία επιχείρηση της
Αστυνομίας – η οποία δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί -, όπου οποία το πρώτο
πρόσταγμα έχει ο Γενικός Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., με τη συνδρομή επίγειων,
αλλά και εναέριων δυνάμεων (αστυνομικά ελικόπτερα), προκειμένου να
εντοπιστεί το φορτηγό, αλλά, φυσικά, και οι δράστες.
«Επικοινώνησα, αμέσως, με τις αστυνομικές Αρχές της Καστοριάς, τον
κ. Σταυρακάκη και τον κ. Έξαρχο και τους ενημέρωσα για το συμβάν, αλλά
και τη βουλευτή, την κ. Αντωνίου, η οποία μετέβη άμεσα στο γραφείο του
Αρχηγού της Αστυνομίας. Η κ. Αντωνίου λειτούργησε άψογα. Ο Γενικός
Αρχηγός σήκωσε αμέσως ελικόπτερα, ενώ, εμείς, από την πλευρά μας, δώσαμε
όσες περισσότερες πληροφορίες είχαμε για τα μέσα που υπήρχαν πάνω στο
φορτηγό και θα βοηθούσαν στον εντοπισμό του», σημείωσε.
Σε μία ….άγρια περιοχή, όπου οι αστυνομικοί έπρεπε να φυλάγουν τα …νώτα τους!!!
Ως προς το πρώτο σκέλος, μάλιστα, η επιχείρηση της Αστυνομίας είχε
άμεσο αποτέλεσμα, αφού το ένα κομμάτι του φορτηγού εντοπίστηκε στον
Ασπρόπυργο και, μάλιστα, λίγες ώρες μετά το συμβάν από την ειδική ομάδα
της αστυνομίας που ασχολήθηκε με το θέμα αυτό. Στο πρώτο αυτό κομμάτι
της νταλίκας περιέχονταν όλα τα γουναρικά που ξεκίνησαν από την Κρήτη,
χωρίς να έχει ξεφορτωθεί κανένα.
«Δούλεψαν τόσο γρήγορα οι αστυνομικοί που ούτε κι εμείς δεν
μπορούσαμε να το πιστέψουμε. Στο σημείο, όμως, όπου ήταν το πρώτο
κομμάτι της νταλίκας ήταν πολύ δύσκολο να μπεις, αφού δεν υπήρχε καλή
πρόσβαση και ήταν σε μία περιοχή, όπου και οι ίδιοι οι αστυνομικοί
έπρεπε αν φυλάγουν τα ….νώτα τους. Είναι μια άγρια περιοχή», περιέγραψε ο ιδιοκτήτης της μεταφορικής εταιρίας.
Την επόμενη ημέρα, σε κοντινό σημείο βρέθηκε και η ρυμούλκα του
φορτηγού, από, όπου, όμως, έλειπε μέρος του φορτίου. Η επιχείρηση της
Αστυνομίας, βέβαια, συνεχίζεται προκειμένου να εντοπιστούν τόσο οι
δράστες όσο και το χαμένο φορτίο, ενώ έγινε και η καταμέτρηση των
γουναρικών που βρέθηκαν στα δύο κομμάτια των φορτηγών, τα οποία ανήκουν
σε 30, περίπου, γουνοποιητικές επιχειρήσεις.
Είμαστε για …κρίμα
Ο κ. Κράγιας δεν παρέλειψε να αναφέρει και τα …παράπονά του για όσα
σχολιάστηκαν όλες αυτές τις ημέρες στην Καστοριά σχετικά με το
περιστατικό, αφού αρμόδιοι και αναρμόδιοι φορείς βρήκαν …βήμα σε
μικρόφωνα και κάμερες.
«Στην Καστοριά είμαστε για …κρίμα, όταν βγαίνει ο κάθε
ανενημέρωτος και μιλάει στην τηλεόραση, στα μπλογκς και στα ραδιόφωνα,
και δημιουργεί έναν πανικό και μία ψευδαίσθηση στον κόσμο»,
υποστήριξε ο κ. Κράγιας, διευκρινίζοντας πως, από την πλευρά της
εταιρίας του, τηρήθηκαν όλοι οι κανόνες ασφαλείας, ενώ δεν προβλέπονταν
συνοδεία του φορτηγού.
Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, πως μέχρι στιγμής δεν έχει ακόμη
υπολογιστεί ο ακριβής αριθμός των γουναρικών που μεταφέρονταν, αφού
κάποια δεν ήταν ασφαλισμένα και βρισκόταν μέσα σε κλειστές συσκευασίες,
ενώ άγνωστο παραμένει και πόσα από αυτά κλάπηκαν μέσα από το δεύτερο
κομμάτι του φορτηγού, από όπου λείπουν.