Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

“Γυμνό θα κάνω, όχι τσόντα”! Ποιον γνωστό Έλληνα καλλιτέχνη θα δούμε στην πιο τολμηρή στιγμή της καριέρας του;;; (PHOTOS)

“Γυμνό θα κάνω, όχι τσόντα”! Ποιον γνωστό Έλληνα καλλιτέχνη θα δούμε στην πιο τολμηρή στιγμή της καριέρας του;;; (PHOTOS)
Το πρώην μέλος των One μιλάει στο "YES!" για την ανατρεπτική θεατρική παράσταση στην οποία συμμετέχει, τη γεύση που του άφησε η εμπειρία
του στο συγκρότημα, αλλά και για το χαμό της μητέρας του.
ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΘΕΟΔΩΡΟΥ
Μια παράσταση της Λυσιστράτης τον έκανε να ερωτευτεί το θέατρο επιθυμώντας όσο τίποτε άλλο να ανακαλύψει τη μαγεία που κρύβεται πίσω από την κουίντα. Στη συνέχεια ως μέλος των One γνώρισε την απόλυτη επιτυχία και για έξι περίπου χρόνια η φωτογραφία του βρισκόταν στα δωμάτια όλων των κοριτσιών. Πλέον ασχολείται με το θέατρο, αποδεικνύοντας πως έχει όλα τα εφόδια προκειμένου να αφήσει το στίγμα του στην τέχνη.
"Απλά θα ήθελα κάποιον να λύσει τις απορίες μου, κάποιον να με κάνει να νιώσω σιγουριά" αναφέρει ο Φίλιππος Κωνσταντίνου στην παράσταση "Leonardos' ring" και τον αντιπροσωπεύουν πλήρως.
Πες μας δυο λόγια για την υπόθεση της παράστασης.
Πρόκειται για ένα έργο που έχει να κάνει με παγκόσμιες μορφές αντρών που τυγχάνει να είναι ομοφυλόφιλοι και στην ουσία οι θεατές βλέπουν την πορεία ενός δαχτυλιδιού που πηγαίνει από προσωπικότητα σε προσωπικότητα. Είναι μια παράσταση που προσφέρει, συγκίνηση και όμορφα συναισθήματα παρότι έχει σκληρή γλώσσα και γυμνό.
Ο ρόλος σου είναι αρκετά τολμηρός, είχες καθόλου ενδοιασμούς;
Ενδοιασμοί πάντα υπάρχουν και ειδικά από τη στιγμή που είναι live και είσαι γυμνός μπροστά στον κόσμο χωρίς να μπορείς να κρύψεις τίποτα. Όμως στην παράσταση αυτή, γίνεται με καλαίσθητο τρόπο, είναι απαραίτητο για την εξέλιξη της υπόθεσης και έτσι δεν το σκέφτηκα δύο φορές. Το γυμνό άλλωστε είναι απλά ένα ακόμα κοστούμι...
Γιατί έχει δεχτεί σκληρές κριτικές και αντιδράσεις το συγκεκριμένο έργο;
Αντιδράσεις είναι λογικό να υπάρχουν πάντα και για το καθετί. Δεν μπορείς να ικανοποιήσεις τους πάντες και κάποιοι ίσως να το θεώρησαν τολμηρό για τα γούστα τους. Αλλά τι να κάνουμε τώρα; Δεν με φοβίζει τίποτα από αυτά που μπορεί να ακουστούν. Ο καθένας μπορεί να πει και να γράψει το κοντό και το μακρύ του. Αν κάποιος φύγει εν ώρα παράστασης θα στενοχωρηθώ, αλλά θα συνεχίσω να κάνω αυτό που ξέρω. Έχει τύχει να με φέρουν σε δύσκολη θέση, αλλά όταν είμαι στη σκηνή το μυαλό και προσοχή μου είναι εκεί. Ακόμα και όταν έπεσε κομμάτι σκηνικού πάνω μου συνέχισα κανονικά.
Η οικογένειά σου πώς αντέδρασε όταν τους ανακοίνωσες ότι θα κάνεις γυμνό;
Οι δικοί μου ξέρουν ποιος είμαι και γνωρίζουν πως δεν πρόκειται να κάνω κάτι που θα προσβάλει εμένα ή εκείνους. Έχουν εμπιστοσύνη στην κρίση μου, άλλωστε δεν κάνω τσόντα.
Ξεκίνησες ως τραγουδιστής και τώρα πια ασχολείσαι με το θέατρο. Έχεις αισθανθεί να σου βάζουν ταμπέλες;
Έχω αισθανθεί τις ταμπέλες και νιώθω πως είμαι αναγκασμένος σε κάθε δουλειά να αποδεικνύω ότι δεν είμαι σε αυτόν το χώρο ως αρπαχτή. Στο εξωτερικό καλοδέχονται τους καλλιτέχνες που δραστηριοποιούνται σε πολλά πράγματα και τα κάνουν καλά, στην Ελλάδα αν κάποιος σε κατατάξει σε μια κατηγορία δύσκολα σε βγάζει από αυτή.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ YES ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ
http://www.athensmagazine.gr/