Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Be Happy: H ευτυχία σου εξαρτάται από μία απλή ερώτηση…

Be Happy: H ευτυχία σου εξαρτάται από μία απλή ερώτηση…

Ακόμη και στις χειρότερες ημέρες σου γίνε ευγνώμων για όσα έχεις και μόνο τότε θα είσαι πραγματικά ευτυχισμένη!
Όταν είσαι απογοητευμένη, στενοχωρημένη, πιεσμένη αναρωτιέσαι τι έκανες λάθος ή τι έχεις κάνει σωστό στη ζωή σου; Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι εξαιρετικά σημαντική και πραγματικά καθορίζει την ευτυχία σου…
Πόσες ώρες περνάμε κρίνοντας τον εαυτό μας για τις πράξεις μας, για όσα κάναμε λάθος και τις "κακές" μας επιλογές; Χωρίς να το καταλάβουμε έχουμε φτάσει στο σημείο να στήνουμε τον εαυτό μας στον τοίχο, «φορτώνοντας» του ένα σορό ευθύνες, άγχη και ερωτήματα. Ψάχνουμε πάντα το κάτι παραπάνω από τις σχέσεις μας, τη δουλειά μας, με αποτέλεσμα να μένουμε πάντα ανικανοποίητες απ’ όσα έχουμε καταφέρει. Και σε όλο αυτό το φαύλο κύκλο που ρίχνει το ηθικό και την αισιοδοξία μας, οι διαφημίσεις και τα ΜΜΕ «ταΐζουν» τις αχόρταγες επιθυμίες μας με ανάγκες που ούτε ξέραμε ότι έχουμε, ωθώντας μας να γίνουμε το τέλειο πρότυπο της γυναίκας που προλαβαίνει και έχει τα πάντα.
Πως μπορείς μέσα σε 1 λεπτό να αλλάξεις όλη αυτή τη στάση ζωής και να νιώσεις και πάλι ευτυχισμένη; Δείξε ευγνωμοσύνη για όσα έχεις καταφέρει και σταμάτα να σκέφτεσαι εκείνα που δεν έχεις! Πως θα το κάνεις αυτό;
Όπου και αν βρίσκεσαι ( στο γραφείο, στο σπίτι, στο μετρό…) προσπάθησε για μερικά λεπτά να χαθείς στον κόσμο σου και να μην ακούς ή βλέπεις οτιδήποτε συμβαίνει γύρω σου. Επικεντρώσου λοιπόν σε εσένα και γράψε σε ένα χαρτί τα πράγματα για τα οποία είσαι ευγνώμων εκείνη τη στιγμή.IMG 6037-1300x866
Για παράδειγμα:
Αυτή τη στιγμή που είμαι στο γραφείο μου είμαι ευγνώμων…
-για το ότι έχω μια δουλειά που αγαπώ.
-για τους ανθρώπους που έχω γνωρίσει εδώ.
-για τους ανθρώπους που έχω έξω από αυτή τη δουλειά (την οικογένεια μου, τους φίλους μου, το σύντροφό μου).
-για το ότι είμαι υγιής και είμαι σε θέση να βρίσκομαι γι’ ακόμα μια μέρα στο γραφείο μου.
Όταν βρίσκεσαι λοιπόν σε κατάσταση απελπισίας και στρες, αφιέρωσε μερικά λεπτά για να στρέψεις την προσοχή σου στα μικρά ή μεγάλα πράγματα που είναι καλά στη ζωή σου την εκάστοτε στιγμή. Σίγουρα θα αισθανθείς πιο ευτυχισμένη και χαλαρή για να μπορέσεις να ξεχωρίσεις τα πράγματα που έχουν αξία να κοπιάζεις.
Κάνε τον παραπάνω.. απολογισμό συνήθεια της καθημερινότητας σου και θα δεις ότι η ερώτηση «για ποια πράγματα είμαι ευγνώμων;» μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις τη ζωή, ολοκληρωτικά!
http://www.faysbook.gr/