Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Ελίνα Ακριτίδου: 14 Χρόνια Γάμος, Τρία Παιδιά & Επιστροφή Στην ΤV!!



5BB42BEA-E3A9-4B90-9A89-AA89BD9F456C
Ελίνα Ακριτίδου. Πρωταγωνίστρια στη «Λάμψη», αλλά και στο «Καλημέρα ζωή», στο C’est la vie και στην Απαγορευμένη αγάπη, η γνωστή ηθοποιός μιλάει για πρώτη φορά για την επιστροφή της στα τηλεοπτικά πράγματα, αλλά αποκαλύπτει και το μυστικό του γάμου της με τον επί 14 χρόνια σύζυγό της.

Ύστερα από δύο χρόνια τηλεοπτικής απουσίας επιστρέφεις ξανά στις οθόνες μας, με τη κωμική σειρά του Mega «Μάνα Χ ουρανού».
Με πήραν τηλέφωνο από την εταιρεία παραγωγής και μου είπαν ότι έψαχναν κάποια για τον συγκεκριμένο ρόλο. Κάναμε δοκιμαστικά και τελικά θεώρησαν ότι ήμασταν ωραία ομάδα με την Μαρία Σολωμού.
Ποιος είναι ο ρόλος που θα υποδύεσαι;
Η Μαριλίζα που υποδύομαι είναι το τέλειο παράδειγμα, αφού είναι αυτή που τα καταφέρνει και τα κάνει όλα τέλεια. Βεβαίως, υπ’ όψη, ότι δεν είναι μία εργαζόμενη γυναίκα, αλλά σύμφωνα με την ίδια είναι μία καταπληκτική σύζυγος και φοβερή μητέρα. Συνεπώς, θα έλεγα ότι είμαι… οι τύψεις της Κατερίνας (Μαρία Σολωμού), η οποία δεν προλαβαίνει να τα κάνει όλα τέλεια. Για αυτό το λόγο της τονίζει συνέχεια τι δεν προλαβαίνει να κάνει σωστά και προσπαθεί να την κάνει να αισθάνεται άσχημα.
Είχες δηλώσει ότι δεν ήθελες να κάνεις ξανά «την πλούσια και το καλό κορίτσι του μπαμπά». Ο συγκεκριμένος ρόλος, τι διαφορετικό έχει;
Πρόκειται για μία κωμωδία και κατά δεύτερον δεν είμαι το καλό κορίτσι του μπαμπά. Είναι ένας ρόλος, ο οποίος έχει αρκετό υπόβαθρο, ώστε να φτάνεις στο σημείο να υποβιβάζεις συνεχώς κάποιον. Αυτό δείχνει πολλές δικές σου ανασφάλειες. Βρήκα το ρόλο πολύ αστείο, γιατί η Μαριλίζα είναι τόσο απόλυτη που νομίζω ότι μπορούν να βγουν πολύ ωραίες και διασκεδαστικές στιγμές.
1998
Σου είχε λείψει η τηλεόραση όλο αυτό το διάστημα;
Μου είχε λείψει! Διάφοροι έλεγαν ότι κάνουν τηλεόραση για να βγάλουν χρήματα και να ζήσουν, ότι δεν ήταν επιλογή τους… Εμένα ήταν επιλογή μου και αγαπώ την τηλεόραση!
Είσαι ο τύπος της γυναίκας που καταφέρνει να συνδυάσει τη μητρότητα με τη δουλειά;
Και εγώ είμαι τελειομανής στο θέμα των παιδιών, όπως είμαι και πάρα πολύ ανεκτική στο τι καταφέρνεις στο τέλος. Γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι στην πραγματικότητα. Πλέον, με το πέρασμα των χρόνων εξελίσσομαι και γίνομαι αρκετά τελειομανής και αυστηρή με τον εαυτό μου και τους γύρω μου. Η διαφορά είναι ότι εγώ είμαι πιο αποτρεπτική και όχι τόσο δεικτική στους άλλους.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες αυτοκριτική;
Την προηγούμενη εβδομάδα που γύρισα στο σπίτι στις εννέα το βράδυ, ενώ είχα πει στα παιδιά ότι θα επέστρεφα στις επτά.
Είναι εύκολο με τρία παιδιά μέσα στο σπίτι;
Μου έλεγαν ότι το τρίτο παιδί φέρνει την ισορροπία. Μου το έλεγαν και δεν το πίστευα. Ξέρεις, αλλάζει και ηρεμεί όλα τα κακώς κείμενα που μπορούν να συμβούν στις άλλες περιπτώσεις. Οι αντιζηλίες εξισορροπούνται και ο καθένας παίρνει από ένα ρόλο. Είμαστε χαρούμενοι και νομίζω περνάμε καλά όλοι μαζί.
1996
Λόγω των απαιτητικών γυρισμάτων, σε ανησυχεί μήπως παραμελήσεις τα παιδιά;
Όταν έχεις κάνει καθημερινό, τίποτα δεν είναι απαιτητικό. Όχι, δεν με ανησυχεί, γιατί τα παιδιά μου έχουν μεγαλώσει και ξέρουν ότι η μαμά για να είναι ευχαριστημένη πρέπει να κάνει και πράγματα για τον εαυτό της και να εργάζεται. Αυτό είναι μέσα στην καθημερινότητα μας.
Θα έκανες ξανά καθημερινό;
Το καθημερινό είναι πολύ δημιουργικό και απαιτητικό, αλλά σίγουρα δεν είναι κάτι εύκολο. Θα έκανα ξανά, παρά μόνο με τις κατάλληλες συνθήκες.
Για σένα, ποιες είναι οι κατάλληλες συνθήκες;
Πρώτα από όλα, σοβαροί επαγγελματίες συνεργάτες που δεν είναι πάντοτε απαραίτητη προϋπόθεση –δυστυχώς-, και φυσικά ο ρόλος να μου κεντρίσει το ενδιαφέρον. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους μικρότερους ρόλους, δεν έχω τέτοια κολλήματα. Απλά, θέλω ο ρόλος να μου λέει κάτι.
Στο πλαίσιο μία συνεργασίας, έχεις φτάσει στα όρια σου;
Σε όλες μου τις συνεργασίες ήμουν πολύ τυχερή, γιατί η μία ήταν καλύτερη από την άλλη. Έχω βρεθεί, όμως, σε φάση λίγο πριν «κλείσω» δουλειά, να μην μου αρέσει καθόλου το κλίμα και τελικά… να μη γίνει η σειρά. Εκεί αισθάνθηκα μεγάλη ανακούφιση.
Έχεις κάνει πολύ επιλεκτικές δουλειές στην τηλεόραση. Ήταν επιλογή σου;
Εκτός από μία φορά που αρνήθηκα μία πρόταση, δεν ήταν επιλογή μου. Βέβαια, ενδιάμεσα μεσολάβησαν και οι εγκυμοσύνες μου, οπότε ένα-δύο χρόνια ήμουν off. Δεν θα σου πω, όμως,  ότι χτύπαγαν τα τηλέφωνα μου ασταμάτητα, γιατί δεν υπάρχουν τόσες σειρές.
icemax_620_191c6517ecdddcc9477a0168821ffc04
Βίωσες δυσκολίες στον χώρο της υποκριτικής;
Έχω ζήσει την πολύ καλή εποχή της τηλεόρασης σε καταπληκτικές συνθήκες. Έχω δουλέψει με ανθρώπους που μου άρεσαν, έχω πληρωθεί πολύ καλά και στην ώρα μου. Είμαι το καλομαθημένο παιδί της τηλεόρασης!
Ήσουν καλομαθημένη και στην προσωπική σου ζωή; Ήσουν το κορίτσι του μπαμπά;
Ο μπαμπάς μου έχει δύο κόρες, οπότε ήμασταν και οι δύο τα κορίτσια του μπαμπά. Σε γενικές γραμμές, όμως, αισθάνομαι ότι όλα μου έχουν πάει πολύ καλά. Σε αυτό το πλαίσιο θεωρώ ότι έχω περάσει πολύ καλά στην προσωπική μου ζωή, στα παιδικά μου χρόνια, αλλά και στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία.
Με τον σύζυγο σου είστε 14 χρόνια μαζί. Ποιο είναι το μυστικό για έναν πετυχημένο γάμο;
Δεν θα σου μιλήσω για τις υπόλοιπες γυναίκες, γιατί εγώ είμαι λίγο ειδική περίπτωση. Βαριέμαι πολύ εύκολα και πολύ γρήγορα. Πρέπει ο άλλος να βρει τον τρόπο για να με κάνει να μην βαρεθώ. Νομίζω, ότι ο Γιώργος κατάφερε και βρήκε τον τρόπο να με κάνει να μην βαριέμαι.
Έχει περάσει κρίση η σχέση σας;
Αν βρεις τη μυστική συνταγή η κρίση έρχεται μια φορά και αυτό είναι. Μέχρι στιγμής νομίζω ότι έχουμε βρει πολύ καλά ο ένας τις ισορροπίες του άλλου και έχουμε επιβιώσει πολύ καλά.
Ελίνα, πότε είσαι πραγματικά ευτυχισμένη;
Όταν είμαι στο σπίτι μου στο Σούνιο, Σαββατοκύριακο, με τα παιδιά μου, τον άντρα μου και τα σκυλιά μου. Έχουμε φοβερή θέα στην θάλασσα. Είναι στιγμές που ξεχνιέσαι και αναρωτιέσαι αν υπάρχουν. Αυτή η στιγμή πάντα με κάνει να αισθάνομαι ευτυχισμένη.