Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Ημέρες ανάγνωσης στην Δημοτική Βιβλιοθήκη Άργους Ορεστικού για τον μήνα Μάρτιο!!

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
Κάθε ΤΕΤΑΡΤΗ στις 6.00 το απόγευμα




Ημερομηνίες για τον μήνα Μάρτιο

Τετάρτη 12 Μαρτίου
Τετάρτη 19 Μαρτίου
Τετάρτη 26 Μαρτίου





Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014 ωρα 6:00 μμ στην Δημοτική βιβλιοθήκη Αργους Ορεστικού
Αν κοιτάξετε ψηλά στον ουρανό .Οχι με τα μάτια ανοιχτά. Με την φαντασία σας .Εκεί που τα σύννεφα έχουν έναν τρελό ρυθμό και τα αστέρια στήνουνε χορό .Ο ήλιος με το φεγγάρι αγκαλιά χορεύουνε για εσάς παιδιά.Κλείστε τα μάτια αμέσως ξεκινά .....
Με λένε Ρίκη και είμαι φιρίκι.Γεννήθηκα σε μία μηλιά που τα κλαδιά της είναι κίτρινα ,τα φύλλα της ροζ ,τα αδέρφια μου είναι όλα μοβ ,αλλα εγώ ήμουν διαφορετικό ,θα με έλεγα ξεχωριστό .Κόκκινο ,κόκκινο αλλα μικρό .
Η μαμά μου η μηλιά κατέβαζε το κλαδί μου χαμηλά.Για να μη με βλέπουν και με πειράζουνε .
Ετσι βρέθηκα στην γη ,όταν ένας αέρας δυνατός κούνησε το κλαδί μου .Πίσω μπρος ,πίσω μπρος πηγαίνω ερχόμουν και Πλουπ ..............

φωτογραφίες ,παραμύθι : Aναστασια Λιαπη