Ενημερώνουμε όλους τους/τις ενδιαφερόμενους/ες ότι ο Δήμος Καστοριάς και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
(διά της Γενικής Γραμματείας
Διά Βίου Μάθησης και του Ιδρύματος
Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης) θέτουν σε λειτουργία το Κ.Δ.Β.Μ του Δήμου Καστοριάς στο οποία θα υλοποιηθούν εκπαιδευτικά προγράμματα Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων με εκπαιδευτικές δράσεις ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ & ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ.
Τα Προγράμματα Εθνικής Εμβέλειας, εκφράζουν τις Εθνικές και Ευρωπαϊκές Πολιτικές σε θέματα Διά Βίου Μάθησης Ενηλίκων στα εξής θεματικά πεδία: Οικονομία – Επιχειρηματικότητα,Ποιότητα ζωής – Περιβάλλον,Νέες Τεχνολογίες.Γλώσσα και Επικοινωνία.Κοινωνικές Δεξιότητες και Δράσεις.Πολιτισμός και Τέχνη,Προγράμματα Ευάλωτων Κοινωνικά Ομάδων
Τα Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας προτείνονται από τους Δήμους με γνώμονα τις τοπικές ανάγκες και την προώθηση της οικονομικής, κοινωνικής, πολιτιστικής και προσωπικής ανάπτυξης των δημοτών.
Τα προσφερόμενα προγράμματα μπορούν να παρακολουθήσουν ενήλικες κάθε εθνικής προέλευσης, ηλικίας και μόρφωσης. Για την ένταξη των ενδιαφερομένων στα τμήματα απαιτείται η συμπλήρωση σχετικής αίτησης. Το εν λόγω έργο εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο Πράξεων «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης – Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας» ΑΠ7 και «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης – Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας» ΑΠ8 και συγχρηματοδοτείται από το Ε.Κ.Τ. (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο.
Για πληροφορίες και εγγραφές απευθυνθείτε στην κ. Αικατερίνη Νικολάου
Τηλ. 2467028195-26408 email: kastlibr@otenet.gr Δηλώσεις συμμετοχής το συντομότερο δυνατόν
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ Κ.Δ.Β.Μ.
Α/Α | ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ |
1 | ΟΙΚΟΝΟΜΙA - EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ | |
1.1 | Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα – Διοίκηση Επιχειρήσεων |
25
|
1.2 | Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα |
50
|
1.3 | Επιχειρηματικότητα και Τουριστική – Πολιτιστική Ανάπτυξη |
25
|
1.4 | Αγροτική Επιχειρηματικότητα – Marketing Αγροτικών Προϊόντων |
25
|
1.5 | Βιολογικά Προϊόντα: Παραγωγή – Πιστοποίηση – Διάθεση |
25
|
1.6 | Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα – e-επιχειρείν |
25
|
1.7 | Πράσινη Επιχειρηματικότητα |
25
|
1.8 | Δημιουργώ τη δική μου επιχείρηση |
25
|
1.9 | Σύγχρονες Τραπεζικές Συναλλαγές |
25
|
1.10 | Υπολογίζοντας τις δαπάνες του νοικοκυριού |
25
|
1.11 | Συμβουλευτική σταδιοδρομίας |
25
|
1.12 | Επαγγελματική ενεργοποίηση ανέργων γυναικών |
25
|
2 | ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | |
2.1 | Περιβάλλον και καθημερινή ζωή |
25
|
2.2 | Γεωργία και Φυσικοί Πόροι |
25
|
2.3 | Συλλογικές Περιβαλλοντικές Δράσεις |
25
|
2.4 | Οικολογικές λύσεις για το σπίτι |
25
|
2.5 | Προστασία και Δικαιώματα Καταναλωτή |
25
|
2.6 | Ασφάλεια –Ποιότητα Τροφίμων |
25
|
2.7 | Αστικοί λαχανόκηποι |
25
|
2.8 | Πρακτικές συμβουλές (υγιεινής) διατροφής |
25
|
2.9 | Αγωγή Υγείας – Πρώτες Βοήθειες |
25
|
2.10 | Διαμόρφωση και διακόσμηση εσωτερικών χώρων |
25
|
3 | ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ | |
3.1 | Επεξεργασία Κειμένου – Διαδίκτυο (Ι) |
50
|
3.2 | Υπολογιστικά Φύλλα – Παρουσιάσεις (ΙΙ) |
50
|
3.3 | Βάσεις Δεδομένων – Εξειδικευμένα θέματα (ΙΙΙ) |
50
|
3.4 | Διαδικτυακά εργαλεία και υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή |
25
|
3.5 | Ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) | 25 |
3.6 | Δημιουργία Ιστοσελίδας |
50
|
3.7 | Ηλεκτρονική εφημερίδα |
50
|
3.8 | Νέες Τεχνολογίες στην Τρίτη Ηλικία |
25
|
4 | ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | |
4.1 | Ελληνικό Αλφαβητικό σύστημα |
25
|
4.2 | Βελτιώνω την ορθογραφία μου |
25
|
4.3 | Σύνταξη εγγράφων – φορμών |
50
|
4.4 | Αγγλικά για το χώρο εργασίας (Α2-Β1) |
25
|
4.5 | Αγγλικά για τον τουρισμό (Α2) | 25 |
4.6 | Γαλλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25
|
4.7 | Γερμανικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25
|
4.8 | Ιταλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25
|
4.9 | Ισπανικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25
|
4.10 | Ρωσικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25
|
4.11 | Κινεζικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25
|
4.12 | Τουρκικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) |
25
|
5 | ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ | |
5.1 | Διαχείριση εργασιακού άγχους/Εναρμόνιση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής |
25
|
5.2 | Αποτελεσματική συνεργασία στον εργασιακό χώρο |
25
|
5.3 | Αποτελεσματική ηγεσία στην εργασία |
25
|
5.4 | Διαχείριση χρόνου |
25
|
5.5 | Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων |
25
|
5.6 | Επικοινωνία και δυναμική της Ομάδας |
25
|
5.7 | Εθελοντικές δράσεις στην τοπική κοινωνία |
25
|
5.8 | Αποτελεσματική επικοινωνία με φορείς και υπηρεσίες |
50
|
5.9 | Αντιμετώπιση της κοινωνικής κρίσης στην καθημερινή ζωή |
25
|
6 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ | |
6.1 | Ιστορία της Τέχνης |
25
|
6.2 | Εικαστικό Εργαστήρι |
50
|
6.3 | Φωτογραφία | 25 |
6.4 | Κινηματογράφος | 25 |
6.5 | Εργαστήρι δημιουργίας Βίντεο |
50
|
6.6 | Θεατρικό Εργαστήρι (ανεβάζω τη δική μου παράσταση) |
50
|
6.7 | Εργαστήρι μουσικής |
50
|
6.8 | Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής |
50
|
6.9 | Αξιοποίηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς |
25
|
6.10 | Τοπική Ιστορία |
25
|
7 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΩΝ | |
7.1 | Μετανάστες – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή |
25
|
7.2 | Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες Ι |
50
|
7.3 | Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ |
50
|
7.4 | Τσιγγάνοι – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή |
25
|
7.5 | Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην καθημερινή ζωή (Α1) |
125
|
7.6 | Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην καθημερινή ζωή (Α2) |
175
|
7.7 | Κρατούμενοι – Υποστήριξη κρατουμένων |
25
|
7.8 | Μουσουλμανική Μειονότητα – Γλωσσικές δεξιότητες Ι |
50
|
7.9 | Μουσουλμανική Μειονότητα – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ |
50
|
ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2013 – 2014 | ||||||
ΕΠΩΝΥΜΟ | ΟΝΟΜΑ | |||||
ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΕΡΑ | ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ | |||||
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ | ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ | |||||
Τ.Κ. | ΠΟΛΗ Ή ΧΩΡΙΟ | |||||
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑΘΕΡΟ | ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΙΝΗΤΟ | |||||
ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ | ΧΡΟΝΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ | |||||
ΦΥΛΟ | Άνδρας ¨ Γυναίκα ¨ | ΑΡ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ή ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟΥ* | ||||
ΤΥΠΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (σημειώστε με Χ την ανώτερη εκπαιδευτική σας βαθμίδα)
ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΝΑΙ | ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΑΞΕΙΣ | ΦΟΙΤΗΣΗ(ΤΩΡΑ) | ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ||||||
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ | ||||||||||
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | ||||||||||
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ | ||||||||||
ΠΤΥΧΙΟ ΤΕΧΝ. ΕΠΑΓΓΕΛΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ | ||||||||||
ΠΤΥΧΙΟ Ι.Ε.Κ. | ||||||||||
ΑΝΩΤΑΤΗ ΤΕΧΝ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (A.Τ.Ε.Ι.) | ||||||||||
ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΑΝΕΠ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.Ε.Ι.) |
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (σημειώστε με Χ μία μόνο επιλογή)
ΟΙΚΙΑΚΑ | |||
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ | |||
ΦΟΙΤΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ-ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ/ΤΡΙΑ – ΜΑΘΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ | |||
ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΡΓΟΣ/Η (περισσότερο των 12 μηνών) | |||
ΑΝΕΡΓΟΣ/Η (λιγότερο των 12 μηνών) | |||
ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΣ/Η |
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
|
||
ΜΙΣΘΩΤΟΣ/Η |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
|
Διατίθεμαι για παρακολούθηση:
Πρωινή (10:00 -14:00) ¨ Απογευματινή (16:00 – 20:00) ¨ Προτεινόμενες Ημέρες: ………………Προτεινόμενες Ώρες: ………
Συνημμένα* Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου ¨Αποδέχομαι τη συλλογή και στατιστική επεξεργασία των παραπάνω προσωπικών μου δεδομένων σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2472/1997 περί «Προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα». Ημερομηνία: ………………….Ο/Η ΑΙΤΩΝ/ΟΥΣΑ
ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΣΕ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ
(Σημειώνετε τις επιθυμίες σας με σειρά προτίμησης)Α/Α | ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ | ΩΡΕΣ | |
- Συμπληρώστε προσεκτικά, με πληρότητα και ευκρίνεια ΟΛΑ τα προσωπικά σας στοιχεία.
- Δηλώστε το κινητό σας τηλέφωνο (εάν διαθέτετε), ώστε να είναι ευκολότερη η επικοινωνία μαζί σας.
- Αφού διαβάσετε προσεκτικά τα προσφερόμενα προγράμματα εκπαίδευσης ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΕΧΡΙ 2 ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ με σειρά προτίμησης (1 και 2) από εκείνα που πραγματικά σας ενδιαφέρουν να παρακολουθήσετε, αφιερώνοντας ώρες από τον ελεύθερό σας χρόνο.
- Τα τμήματα καταρτίζονται με βάση τον αριθμό των αιτήσεων, που έχουν υποβληθεί για κάθε πρόγραμμα εκπαίδευσης.
- Θα υπάρχει σειρά προτεραιότητας με βάση την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης.
- Εάν υπάρχει ικανός αριθμός αιτούντων για ένα συγκεκριμένο αντικείμενο τότε συγκροτείται το αντίστοιχο τμήμα. Σε περίπτωση που ο αριθμός των αιτούντων είναι μεγαλύτερος από 20 (μέγιστος αριθμός εκπαιδευομένων ανά τμήμα), ενεργοποιείται η διαδικασία δημιουργίας και νέου δεύτερου τμήματος. Τμήματα με λιγότερο από 8 εκπαιδευόμενους δεν μπορούν να ξεκινήσουν.
- Το ΚΔΒΜ λειτουργεί σε δύο εκπαιδευτικές περιόδους: Χειμερινή (Οκτώβριος – Ιανουάριος) και Εαρινή (Φεβρουάριος – Μάιος).
- Η αίτηση συμμετοχής εκπαιδευομένου ισχύει για ένα Εκπαιδευτικό Έτος. Για το επόμενο έτος απαιτείται εκ νέου αίτηση.
- Μόλις επιλεγείτε σε κάποιο τμήμα του ΚΔΒΜ θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά.
- Είναι λογικό, παρά την επιθυμία μας και τις προσπάθειες που καταβάλλουμε, να μην ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις που απευθύνονται στο ΚΔΒΜ. Το ΚΔΒΜ δραστηριοποιείται σε ολόκληρο το Δήμο και προγραμματίζει εκπαιδευτικά τμήματα σε πολλές περιοχές του. Γίνεται προσπάθεια να καλυφθούν οι ανάγκες κάθε περιοχής στα αντικείμενα που παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση.
- Ο κάθε εκπαιδευόμενος υποχρεούται να παρακολουθήσει συστηματικά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο οποίο έχει επιλεγεί. Δύναται να απουσιάζει κάποιες φορές, οι απουσίες όμως, δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 20% του συνόλου των ωρών που διαρκεί το πρόγραμμα (π.χ. 5 ώρες για ένα πρόγραμμα διάρκειας 25 ωρών). Εάν υπερβείτε το όριο των απουσιών τότε αυτομάτως διαγράφεστε από τον κατάλογο των εκπαιδευόμενων και δεν μπορείτε να παρακολουθήσετε πλέον το πρόγραμμα.
- Ο κατάλογος των εκπαιδευομένων κάθε τμήματος δεν επιδέχεται αλλαγές προσώπων.
- Εκπαιδευόμενος, που εγκαταλείπει κάποιο τμήμα μάθησης, μπορεί να ενταχθεί σε άλλο του ιδίου αντικειμένου μετά την ολοκλήρωση του αρχικού, στο οποίο είχε ενταχθεί και καταλάβει σχετική θέση αλλά αποχώρησε.
- Εκπαιδευτικό τμήμα που παρουσιάζει μειωμένη συμμετοχή εκπαιδευόμενων κάτω των 6 ατόμων διακόπτει τη λειτουργία του.
- Η αποδοχή, επομένως, της πρόσκλησης για παρακολούθηση κάποιου τμήματος θα πρέπει να γίνεται με συναίσθηση ευθύνης της υποχρέωσης που αναλαμβάνετε. Εάν δεν σκοπεύετε να ολοκληρώσετε την παρακολούθηση του προγράμματος, τότε όχι μόνο στερείτε τη θέση εκπαιδευόμενου που κατέχετε από κάποιον άλλο, ο οποίος πιθανόν θα ήθελε να παρακολουθήσει και ολοκληρώσει το πρόγραμμα αυτό, αλλά μπορεί η ασυνέπειά σας να γίνει αιτία διακοπής του προγράμματος.
- Σε περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο διακόψετε τη συμμετοχή σας σε κάποιο πρόγραμμα, παρακαλούμε να μας το γνωστοποιήσετε τηλεφωνικώς, καθώς και τους λόγους που σας ώθησαν σε μια τέτοια απόφαση.
- Σε κάθε μάθημα που παρακολουθείτε υπογράφετε υποχρεωτικά την κατάσταση παρουσιών εκπαιδευομένων.
- Μαθήματα, με εκπαιδευόμενους, λιγότερους των 6 ατόμων, δεν πραγματοποιούνται και αναβάλλονται.
- Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων απαγορεύεται στις αίθουσες διδασκαλίας η χρήση καφέδων, αναψυκτικών ή φαγητού, καθώς και το κάπνισμα.
ΕΛΑΒΑ ΓΝΩΣΗ
Ο/Η ΑΙΤΩΝ/ΟΥΣΑ