Ο Marc Marquez έγινε ο νεότερος αναβάτης που κερδίζει GP στη μεγάλη κατηγορία και αυτό χάρη στην απίθανη νίκη του στο Austin...
Ο Ισπανός είχε δείξει όλο το τριήμερο πως δύσκολα κάποιος θα βρεθεί να τον σταματήσει.
Ίσως
ο Dani Pedrosa να ήταν ο μόνος που μπορούσε να του χαλάσει το πάρτι ή
ίσως η απειρία του, αλλά τίποτα από όλα αυτά δεν ήταν ικανό να κόψει τη
φόρα στον 20χρονο. Ο Marquez στο πρώτο μισό του αγώνα έμεινε πίσω από
τον Pedrosa παρακολουθώντας τις κινήσεις του teammate του ο οποίος είχε
επιλέξει το μαλακό πίσω ελαστικό τη στιγμή που ο Marquez φόραγε το
σκληρότερο.
Στο
μέσο του αγώνα με μια υπέροχη κίνηση πέρασε μπροστά και προσπάθησε να
φτιάξει μια διαφορά. Δεν το κατάφερε αμέσως καθώς ο Pedrosa ήταν πίσω
του συνεχώς, αλλά 3 γύρους πριν το τέλος «έσπασε» τον teammate του και
έφτασε τελικά στη νίκη.
Ωριμότητα,
ταχύτητα και πολύ καλή στρατηγική ήταν το τρίπτυχο της επιτυχίας του
Marquez ο οποίος γίνεται ο νεότερος αναβάτης που κερδίζει GP στη μεγάλη
κατηγορία σπάζοντας το ρεκόρ του Freddy Spencer. Ο Marquez επίσης
σκαρφαλώνει στην κορυφή της βαθμολογίας έχοντας τους ίδιους βαθμούς με
τον Jorge Lorenzo.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Dani Pedrosa
με την Repsol Honda. Ο Ισπανός οδήγησε τον αγώνα στο πρώτο του μισό και
έδειξε να έχει καλό ρυθμό κρατώντας τον Marquez πίσω του. Η επιλογή του
μαλακότερου πίσω ελαστικού δεν ήταν κακή, ωστόσο στο τέλος δεν είχε το
κάτι παραπάνω για να αντισταθεί στον Marquez και να παλέψει για τη νίκη.
Όπως και να έχει οι 20 βαθμοί και η επιστροφή του Pedrosa στο βάθρο
είναι σημαντική, αλλά έχει έναν καινούριο πονοκέφαλο στην άλλη άκρη του
γκαράζ της Repsol.
Ο Jorge Lorenzo
έκανε ότι καλύτερο μπορούσε σε μια πίστα που η Yamaha είχε μειονέκτημα
σε σχέση με τη Honda. Ο Ισπανός διατήρησε το δικό του ρυθμό όταν είδε
ότι δεν μπορούσε να μείνει μαζί με τις Honda και έφτασε με ασφάλεια στην
3η θέση και τους πολύτιμους βαθμούς. Πολύ δυνατή ήταν η εμφάνιση του
Cal Crutchlow ο οποίος έφερε τη δορυφορική Monster Yamaha Tech3 στην 4η
θέση αφήνοντας πίσω του δύο αναβάτες που είχαν κάνει δοκιμές στο Austin.
Ο Βρετανός μάλιστα έκανε και ένα μικρό λάθος στο πρώτο μισό του αγώνα
κάτι που ίσως να του στοίχισε τη διεκδίκηση του βάθρου.
Ο Valentino Rossi
δεν κατάφερε να επαναλάβει την εμφάνιση του Κατάρ στο Τέξας και έμεινε
τελικά στην 6η θέση. Δυσκολεύτηκε πολύ να βρει καλό ρυθμό έχοντας
πρόβλημα με το εμπρός μέρος της Yamaha και στο τέλος απλά προσπάθησε να
περιορίσει τη ζημιά και να πάρει μερικούς βαθμούς. Πίσω από τον Rossi
τερμάτισε ο πολύ καλός Andrea Dovizioso ο οποίος πάλι
έκανε εξαιρετική εμφάνιση με την Ducati. Ο Ιταλός έμεινε στο group της
6ης θέσης σχεδόν σε όλο τον αγώνα και κατάφερε να διατηρήσει ένα
ικανοποιητικό γυρολόγιο κάτι που του χάρισε τελικά την 7η θέση. Πίσω του
άφησε τον Alvaro Bautista, ενώ τη δεκάδα έκλεισαν τα Ducati των Hayden
και Iannone.
Ταχύτερη CRT μοτοσικλέτα ήταν η Aprilia του Aleix Espargaro
στην 11η θέση, μπροστά από τους Smith και Spies, ενώ πτώση σημείωσε ο
Lukas Pesek. Τον αγώνα εγκατέλειψαν οι Danilo Petrucci και Colin
Edwards.
Επόμενος αγώνας σε δύο εβδομάδες στη Jerez της Ισπανίας.
Αποτελέσματα MotoGP Austin - Texas
Θ
Αναβάτης
Ομάδα
Μοτ/κλέτα
Χρόνος
1
Marc MARQUEZ
Repsol Honda Team
Honda
43:42.123
2
Dani PEDROSA
Repsol Honda Team
Honda
1.534
3
Jorge LORENZO
Yamaha Factory Racing
Yamaha
3.381
4
Cal CRUTCHLOW
Monster Yamaha Tech 3
Yamaha
6.616
5
Stefan BRADL
LCR Honda MotoGP
Honda
12.674
6
Valentino ROSSI
Yamaha Factory Racing
Yamaha
16.615
7
Andrea DOVIZIOSO
Ducati Team
Ducati
22.374
8
Alvaro BAUTISTA
GO&FUN Honda Gresini
Honda
22.854
9
Nicky HAYDEN
Ducati Team
Ducati
33.773
10
Andrea IANNONE
Energy T.I. Pramac Racing
Ducati
42.112
11
Aleix ESPARGARO
Power Electronics Aspar
ART
48.837
12
Bradley SMITH
Monster Yamaha Tech 3
Yamaha
50.705
13
Ben SPIES
Ignite Pramac Racing
Ducati
+1:14.132
14
Randy DE PUNIET
Power Electronics Aspar
ART
+1:15.651
15
Yonny HERNANDEZ
Paul Bird Motorsport
ART
+1:19.591
16
Michael LAVERTY
Paul Bird Motorsport
PBM
+1:34.391
17
Hiroshi AOYAMA
Avintia Blusens
FTR
+1:39.823
18
Hector BARBERA
Avintia Blusens
FTR
+1:39.952
19
Claudio CORTI
NGM Mobile Forward Racing
FTR Kawasaki
+1:46.773
20
Bryan STARING
GO&FUN Honda Gresini
FTR Honda
+1:48.084
21
Blake YOUNG
Attack Performance Racing
APR
1 Lap
Danilo PETRUCCI
Came IodaRacing Project
Ioda-Suter
8 Laps
Lukas PESEK
Came IodaRacing Project
Ioda-Suter
8 Laps
Colin EDWARDS
NGM Mobile Forward Racing
FTR Kawasaki
10 Laps
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ MotoGP
Θ
Οδηγός
Βαθμοί
1
M. Marquez
41
16
25
2
J. Lorenzo
41
25
16
3
D. Pedrosa
33
13
20
4
V. Rossi
30
20
10
5
C. Crutchlow
24
11
13
6
A. Bautista
18
10
8
7
A. Dovizioso
18
9
9
8
N. Hayden
15
8
7
9
A. Iannone
13
7
6
10
S. Bradl
11
11
11
A. Espargaro
10
5
5
12
B. Spies
9
6
3
13
R. De Puniet
6
4
2
14
B. Smith
4
4
15
H. Barbera
3
3
16
Y. Hernandez
3
2
1
17
H. Aoyama
1
1
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ MotoGP
Θ
Κατασκευαστές
Βαθμοί
1
Yamaha
41
25
25
2
Honda
41
16
16
3
Ducati
18
9
9
4
ART
10
5
5
5
FTR
3
3
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΜΑΔΩΝ MotoGP
Θ
Ομάδες
Βαθμοί
1
Repsol Honda
74
29
45
2
Yamaha Factory
71
45
26
3
Ducati Team
33
17
16
4
Monster Yamaha
28
11
17
5
Pramac Racing
22
13
9
6
GO&FUN Gresini
18
10
8
7
Power Electronics Aspar
16
9
7
8
LCR Honda
11
11
9
Avintia Blusens
4
4
10
PBM Motorsports
3
2
1
directnews.gr
Δήλωσε στο facebook:
1η
νίκη MotoGP! Χωρίς λόγια... τόσο χαρούμενος! Χιλιάδες ευχαριστώ ομάδα!
:) / 1η νίκη στο MotoGP! Χωρίς λόγια... Veeery ευτυχισμένη! Πολλά, πολλά
ευχαριστώ ομάδα! :)
Ο Marc Marquez έγινε ο νεότερος αναβάτης που κερδίζει GP στη μεγάλη κατηγορία και αυτό χάρη στην απίθανη νίκη του στο Austin...
Ο Ισπανός είχε δείξει όλο το τριήμερο πως δύσκολα κάποιος θα βρεθεί να τον σταματήσει.
Ίσως
ο Dani Pedrosa να ήταν ο μόνος που μπορούσε να του χαλάσει το πάρτι ή
ίσως η απειρία του, αλλά τίποτα από όλα αυτά δεν ήταν ικανό να κόψει τη
φόρα στον 20χρονο. Ο Marquez στο πρώτο μισό του αγώνα έμεινε πίσω από
τον Pedrosa παρακολουθώντας τις κινήσεις του teammate του ο οποίος είχε
επιλέξει το μαλακό πίσω ελαστικό τη στιγμή που ο Marquez φόραγε το
σκληρότερο.
Στο
μέσο του αγώνα με μια υπέροχη κίνηση πέρασε μπροστά και προσπάθησε να
φτιάξει μια διαφορά. Δεν το κατάφερε αμέσως καθώς ο Pedrosa ήταν πίσω
του συνεχώς, αλλά 3 γύρους πριν το τέλος «έσπασε» τον teammate του και
έφτασε τελικά στη νίκη.
Ωριμότητα,
ταχύτητα και πολύ καλή στρατηγική ήταν το τρίπτυχο της επιτυχίας του
Marquez ο οποίος γίνεται ο νεότερος αναβάτης που κερδίζει GP στη μεγάλη
κατηγορία σπάζοντας το ρεκόρ του Freddy Spencer. Ο Marquez επίσης
σκαρφαλώνει στην κορυφή της βαθμολογίας έχοντας τους ίδιους βαθμούς με
τον Jorge Lorenzo.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Dani Pedrosa
με την Repsol Honda. Ο Ισπανός οδήγησε τον αγώνα στο πρώτο του μισό και
έδειξε να έχει καλό ρυθμό κρατώντας τον Marquez πίσω του. Η επιλογή του
μαλακότερου πίσω ελαστικού δεν ήταν κακή, ωστόσο στο τέλος δεν είχε το
κάτι παραπάνω για να αντισταθεί στον Marquez και να παλέψει για τη νίκη.
Όπως και να έχει οι 20 βαθμοί και η επιστροφή του Pedrosa στο βάθρο
είναι σημαντική, αλλά έχει έναν καινούριο πονοκέφαλο στην άλλη άκρη του
γκαράζ της Repsol.
Ο Jorge Lorenzo
έκανε ότι καλύτερο μπορούσε σε μια πίστα που η Yamaha είχε μειονέκτημα
σε σχέση με τη Honda. Ο Ισπανός διατήρησε το δικό του ρυθμό όταν είδε
ότι δεν μπορούσε να μείνει μαζί με τις Honda και έφτασε με ασφάλεια στην
3η θέση και τους πολύτιμους βαθμούς. Πολύ δυνατή ήταν η εμφάνιση του
Cal Crutchlow ο οποίος έφερε τη δορυφορική Monster Yamaha Tech3 στην 4η
θέση αφήνοντας πίσω του δύο αναβάτες που είχαν κάνει δοκιμές στο Austin.
Ο Βρετανός μάλιστα έκανε και ένα μικρό λάθος στο πρώτο μισό του αγώνα
κάτι που ίσως να του στοίχισε τη διεκδίκηση του βάθρου.
Ο Valentino Rossi
δεν κατάφερε να επαναλάβει την εμφάνιση του Κατάρ στο Τέξας και έμεινε
τελικά στην 6η θέση. Δυσκολεύτηκε πολύ να βρει καλό ρυθμό έχοντας
πρόβλημα με το εμπρός μέρος της Yamaha και στο τέλος απλά προσπάθησε να
περιορίσει τη ζημιά και να πάρει μερικούς βαθμούς. Πίσω από τον Rossi
τερμάτισε ο πολύ καλός Andrea Dovizioso ο οποίος πάλι
έκανε εξαιρετική εμφάνιση με την Ducati. Ο Ιταλός έμεινε στο group της
6ης θέσης σχεδόν σε όλο τον αγώνα και κατάφερε να διατηρήσει ένα
ικανοποιητικό γυρολόγιο κάτι που του χάρισε τελικά την 7η θέση. Πίσω του
άφησε τον Alvaro Bautista, ενώ τη δεκάδα έκλεισαν τα Ducati των Hayden
και Iannone.
Ταχύτερη CRT μοτοσικλέτα ήταν η Aprilia του Aleix Espargaro
στην 11η θέση, μπροστά από τους Smith και Spies, ενώ πτώση σημείωσε ο
Lukas Pesek. Τον αγώνα εγκατέλειψαν οι Danilo Petrucci και Colin
Edwards.
Επόμενος αγώνας σε δύο εβδομάδες στη Jerez της Ισπανίας.
Αποτελέσματα MotoGP Austin - TexasΘ | Αναβάτης | Ομάδα | Μοτ/κλέτα | Χρόνος |
1 | Marc MARQUEZ | Repsol Honda Team | Honda | 43:42.123 |
2 | Dani PEDROSA | Repsol Honda Team | Honda | 1.534 |
3 | Jorge LORENZO | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 3.381 |
4 | Cal CRUTCHLOW | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 6.616 |
5 | Stefan BRADL | LCR Honda MotoGP | Honda | 12.674 |
6 | Valentino ROSSI | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 16.615 |
7 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati Team | Ducati | 22.374 |
8 | Alvaro BAUTISTA | GO&FUN Honda Gresini | Honda | 22.854 |
9 | Nicky HAYDEN | Ducati Team | Ducati | 33.773 |
10 | Andrea IANNONE | Energy T.I. Pramac Racing | Ducati | 42.112 |
11 | Aleix ESPARGARO | Power Electronics Aspar | ART | 48.837 |
12 | Bradley SMITH | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 50.705 |
13 | Ben SPIES | Ignite Pramac Racing | Ducati | +1:14.132 |
14 | Randy DE PUNIET | Power Electronics Aspar | ART | +1:15.651 |
15 | Yonny HERNANDEZ | Paul Bird Motorsport | ART | +1:19.591 |
16 | Michael LAVERTY | Paul Bird Motorsport | PBM | +1:34.391 |
17 | Hiroshi AOYAMA | Avintia Blusens | FTR | +1:39.823 |
18 | Hector BARBERA | Avintia Blusens | FTR | +1:39.952 |
19 | Claudio CORTI | NGM Mobile Forward Racing | FTR Kawasaki | +1:46.773 |
20 | Bryan STARING | GO&FUN Honda Gresini | FTR Honda | +1:48.084 |
21 | Blake YOUNG | Attack Performance Racing | APR | 1 Lap |
Danilo PETRUCCI | Came IodaRacing Project | Ioda-Suter | 8 Laps | |
Lukas PESEK | Came IodaRacing Project | Ioda-Suter | 8 Laps | |
Colin EDWARDS | NGM Mobile Forward Racing | FTR Kawasaki | 10 Laps |
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ MotoGP | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Θ | Οδηγός | Βαθμοί | ||||||||||||||||||
1 | M. Marquez | 41 | 16 | 25 | ||||||||||||||||
2 | J. Lorenzo | 41 | 25 | 16 | ||||||||||||||||
3 | D. Pedrosa | 33 | 13 | 20 | ||||||||||||||||
4 | V. Rossi | 30 | 20 | 10 | ||||||||||||||||
5 | C. Crutchlow | 24 | 11 | 13 | ||||||||||||||||
6 | A. Bautista | 18 | 10 | 8 | ||||||||||||||||
7 | A. Dovizioso | 18 | 9 | 9 | ||||||||||||||||
8 | N. Hayden | 15 | 8 | 7 | ||||||||||||||||
9 | A. Iannone | 13 | 7 | 6 | ||||||||||||||||
10 | S. Bradl | 11 | 11 | |||||||||||||||||
11 | A. Espargaro | 10 | 5 | 5 | ||||||||||||||||
12 | B. Spies | 9 | 6 | 3 | ||||||||||||||||
13 | R. De Puniet | 6 | 4 | 2 | ||||||||||||||||
14 | B. Smith | 4 | 4 | |||||||||||||||||
15 | H. Barbera | 3 | 3 | |||||||||||||||||
16 | Y. Hernandez | 3 | 2 | 1 | ||||||||||||||||
17 | H. Aoyama | 1 | 1 |
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ MotoGP | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Θ | Κατασκευαστές | Βαθμοί | ||||||||||||||||||
1 | Yamaha | 41 | 25 | 25 | ||||||||||||||||
2 | Honda | 41 | 16 | 16 | ||||||||||||||||
3 | Ducati | 18 | 9 | 9 | ||||||||||||||||
4 | ART | 10 | 5 | 5 | ||||||||||||||||
5 | FTR | 3 | 3 |
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΜΑΔΩΝ MotoGP | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Θ | Ομάδες | Βαθμοί | ||||||||||||||||||
1 | Repsol Honda | 74 | 29 | 45 | ||||||||||||||||
2 | Yamaha Factory | 71 | 45 | 26 | ||||||||||||||||
3 | Ducati Team | 33 | 17 | 16 | ||||||||||||||||
4 | Monster Yamaha | 28 | 11 | 17 | ||||||||||||||||
5 | Pramac Racing | 22 | 13 | 9 | ||||||||||||||||
6 | GO&FUN Gresini | 18 | 10 | 8 | ||||||||||||||||
7 | Power Electronics Aspar | 16 | 9 | 7 | ||||||||||||||||
8 | LCR Honda | 11 | 11 | |||||||||||||||||
9 | Avintia Blusens | 4 | 4 | |||||||||||||||||
10 | PBM Motorsports | 3 | 2 | 1 |
Δήλωσε στο facebook:
1η νίκη MotoGP! Χωρίς λόγια... τόσο χαρούμενος! Χιλιάδες ευχαριστώ ομάδα! :) / 1η νίκη στο MotoGP! Χωρίς λόγια... Veeery ευτυχισμένη! Πολλά, πολλά ευχαριστώ ομάδα! :)