Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Πρόσωπα της πόλης - "Βλάχου Έφη "












 Το ΔΕΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑ σας παρουσιάζει την Καστοριανή μπασκετμπολίστρια...Βλάχου Η. Ευφροσύνη !!






ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 19/3/1982

ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: Θεσσαλονίκη.
ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ: Καστοριά
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Αρραβωνιασμένη με τον Κυριακόπουλο Iωάννη
ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΕΡΑ: Ηλίας
ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ: Παρασκευή
ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑΣ (ΑΔΕΡΦΙΑ): Ελένη, Διομήδης, Θανάσης & Μαρία
*ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:
1) Πτυχίο Αγγλικών επιπέδου Proficiency με επάρκεια
επαγγέλματος
2) Πτυχίο ονυχοπλαστικής (μανικιούρ-πεντικούρ, τεχνητά νύχια)
3) Γνώση Η/Υ επιπέδου ECDL
Ανάγνωση βιβλίων, κινηματογράφος, θέατρο.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ
Ξεκίνησα από τις ακαδημίες του ΓΟΚ Καστοριάς με προπονητές τον κο.
Καραταγλίδη Γεώργιο, τον κο. Μάρα Γεώργιο, τον κο. Παπαγιάννη Κων/νο και με
εφόρους (παράγοντες της ομάδας) τους κυρίους Παρίση Θωμά, Ζήνδρο Γεώργιο και
Αγαθόπουλο Γεώργιο.
Αργότερα, κατόπιν συγχώνευσης του συλλόγου, δημιουργήθηκε ο Μ.Α.Σ
Καστοριάς υπό την προεδρία του κου. Σωτήριου Βογιατζή. Έτσι και ξεκίνησε
ένα μαγικό ταξίδι αξέχαστων εμπειριών, πρωτόγνωρο για εμάς αλλά και για τους
συμπολίτες της Καστοριάς! Η γυναικεία ομάδα στα ηνία του κου. Κυρατζή Κων/
νου με βοηθό τον κο. Δημητριάδη Ιωάννη, ανέβηκε σε τρία συνεχή χρόνια από την
Β΄ τότε Εθνική Κατηγορία στα σαλόνια της μεγαλύτερης διοργάνωσης, την Α1
Αν και νεοφώτιστη, κατέλαβε την 3η θέση στο Πρωτάθλημα και το εισιτήριο για τα
Ευρωπαικά σαλόνια.
Μεγάλες στιγμές για την ομάδα, τις αθλήτριες αλλά, προπάντως, η μεγαλύτερη
διαφήμιση για την πόλη της Καστοριάς. Μάλιστα είχαμε γίνει αναγνωρίσιμες και μας
αποκαλούσαν "οι αρχόντισσες της Καστοριάς".
Δυστυχώς, όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν, όπως και τα πυροτεχνήματα που σκάνε
και δε μένει τίποτα άλλο παρά μόνο αναμνήσεις.....Για διάφορους λόγους, η ομάδα
στολίδι της πόλης διαλύθηκε.....
Επόμενος σταθμός στην καριέρα μου για ένα χρόνο, μια ομάδα στην Ισπανία.

Με την επιστροφή μου στην Ελλάδα, έγινε το άπιαστο όνειρο κάθε αθλήτριας,
πραγματικότητα. Κλήση στην Εθνική Γυναικών! Αν και διεθνής
από τα νεανικά χρόνια, φόρεσα τα χρώματα της γαλανόλευκης το 1996 στην Εθνική
Κορασίδων Ελλάδος.
Παρόλο το νεαρό της ηλικίας, υπήρξα μέλος μεγαλύτερης Εθνικής Κατηγορίας
(Εθνική Νεανίδων, Εθνική Νέων Γυναικών). Σταθμός στην καριέρα μου σε
Εθνικό επίπεδο, ήταν η συμμετοχή μου με την Εθνική Γυναικών το 2009 στο
Πανευρωπαικό Πρωτάθλημα όπου διεξήχθει στη Λετονία. 

Απίθανο κι όμως αληθινό....παλέψαμε με τα μεγαθήρια (Γαλλία, Ισπανία) και καταλάβαμε την 5η
Πανευρωπαική θέση που αυτομάτως μας έδωσε το εισιτήριο για το Παγκόσμιο
πρωτάθλημα το 2010. Όσο εύκολο φαίνεται, τόσο δύσκολο κ ακατόρθωτο
φαινομενικά ήταν γιατί εκεί πήγαμε ως το αουτσάιντερ. Δείξαμε όμως τί θα πει
ελληνικό ύφος, πνεύμα και πάνω απ’ όλα Ελληνική καρδιά και μαχητικότητα!!!!!
Μεγάλο πλήγμα για την απουσία μου απ’ αυτό το τόσο σημαντικό γεγονός, ήταν ο
χειρότερος τραυματισμός που θα μπορούσε να συμβεί σε κάθε αθλητή. Χρειάστηκε
λοιπόν να υποβληθώ σε χειρουργείο ολικής ρήξης πρόσθιου χιαστού αριστερού
γόνατος και η απουσία μου από τους αγωνιστικούς χώρους είχε διάρκεια 8-10 μήνες.
Μια εμπειρία ζωής εξαιρετικά ψυχοφθόρα που σου δίνει την αίσθηση ότι
κυριολεκτικά χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου, δημιουργεί τρομερές ανασφάλειες
και μεγάλες αμφιβολίες για τα μελλοντικά όνειρα και σχέδια.
Ακολούθησε η πορεία μου:
2009-10: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
2010-11: ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ
2011-12: ΑΘΗΝΑΙΚΟΣ (Πρωτάθλημα & Κύπελλο Ελλάδος)
2012-13:Υπήρξε ένα μεγάλο επαγγελματικό ρίσκο για εμένα με τη συμμετοχή μου
μετά από πολλά χρόνια στο πρωτάθλημα της Α2 κατηγορίας. Τελικά, οι κόποι και οι
μόχθοι όλης της χρονιάς ανταμείφθηκαν και με το παραπάνω θα έλεγα, πρωτίστως
με τη μεγαλύτερη έκπληξη των τελευταίων ετών, τον μεγαλύτερο μπασκετικό ντόρο
στο γυναικείο μπάσκετ όλων των εποχών...! Ο Πρωτέας, μια ομάδα από χαμηλότερη
κατηγορία (Α2), προκρίθηκε στο Κύπελλο Ελλάδος χωρίς ξένες παίχτριες. Η ομάδα
του ΠΑΟ απαρτιζόταν εκτός από Ελληνίδες παίχτριες και με μια ξένη παίχτρια,
συγκεκριμένα Αμερικανίδα. O Πρωτέας Βούλας απέκλεισε στον προημιτελικό του
Κυπέλλου τον ΠΑΟ(ο ΠΑΟ πήρε το πρωτάθλημα Ελλάδος στην Α1 κατηγορία
εκείνη τη χρονιά) και στον τελικό του Κυπέλλου που διεξήχθει στο Βόλο, κερδίσαμε
τον ΠΑΟΚ (και εκείνοι είχαν επίσης ξένη παίχτρια) και πήραμε το Κύπελλο
Το πιο «γλυκό μεθύσι»....όνειρο μαγικό, πρωτόγνωρο και συνάμα τόσο εθιστικό!!!!
Επιπροσθέτως, τερματίσαμε πρώτοι στο Πρωτάθλημα της Α2 και μάλιστα αήττητοι
για 24 αγωνιστικές! Οφείλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στον κο. Δάγλα τον
προπονητή μου ακόμη και τώρα που με πίστεψε, με στήριξε και με στηρίζει στην
ομάδα που παίζω έως και σήμερα, τον Πρωτέα Βούλας! Ξέχασα να αναφέρω πως αν
και νεοφώτιστοι φέτος στην Α1 κατηγορία, καταλάβαμε την 2η θέση στην κανονική
περίοδο και ευελπιστούμε για το καλύτερο με την έναρξη των play-offs, που ξεκινάνε
εντός ολίγου…!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΥΓ: Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους έβαλαν ένα «λιθαράκι» για να φτάσω εκεί που
έφτασα, ακόμη περισσότερο αυτούς που με υποτίμησαν γιατί μου έδωσαν το έναυσμα
και το κίνητρο να δουλέψω ακόμη περισσότερο ώστε να βελτιωθώ ως αθλήτρια αλλά
και ως άνθρωπος… Είμαι ευλογημένη που έχω την οικογένειά μου πάντα δίπλα μου
και φυσικά τον «φύλακα-άγγελό μου» , που είναι πάντα στο πλάι μου στις δύσκολες 
στιγμές...


*Επιλέγουμε κάποια απ΄τα πρόσωπα του facebook και μη, που με τις αναρτήσεις τους, νομίζουμε παίζουν κάποιο ρόλο, ανάλογα με την ιδιότητά του ο καθένας, για την πόλη μας αλλά και το νομό μας ευρύτερα...

Για να γίνεις εσύ ο επόμενος, ή η επόμενη που θα μετέχει στην στήλη "Πρόσωπα", απλά στείλε μας ένα email στο deskastoria80@gmail.gr με τίτλο Πρόσωπα της πόλης και θα αναλάβουμε εμείς τα υπόλοιπα.