Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

«Ένα γράμμα για να το διαβάσουν τα παιδιά μου μετά από 20 χρόνια…»

slide_356579_3927289_freeΑγαπημένα μου παιδάκια,
Αποφάσισα να σας γράψω αυτό το γράμμα τώρα που είστε μικρά και ακόμη τα πράγματα είναι φρέσκα στο μυαλό μου.

Σας γράφω αυτό το γράμμα για να δικαιολογήσω τις μελλοντικές μου πράξεις πριν με μισήσετε.Γράφω αυτό το γράμμα και στα τρία σας για να μην γράφω ένα στο καθένα γιατί δεν θέλω να σας ξεχωρίσω.
Όλα ήταν τόσο όμορφα από την στιγμή που έγινα μητέρα. Από την στιγμή που γέννησα και σας αντίκρισα υποσχέθηκα πως δεν θα σας στεναχωρήσω ποτέ. Όμως θέλω να ξέρετε πως το να είσαι γονιός δεν είναι εύκολο και θα έρθουν στιγμές που θα είμαι άθελά μου » κακή μαμά».
Για αυτό σας ζητάω να είστε ευγενικά μαζί μου.Σας ζητώ να με συγχωρήσετε. Σας αγαπώ τόσο μα τόσο πολύ. Αλλά για τίποτα από αυτά δεν ήμουν προετοιμασμένη, όπως κανένας γονιός δεν είναι.Η γιαγιά σας μου έλεγε πως όταν γίνω γονιός θα καταλάβω πως νιώθει εκείνη. Τώρα που έγινα μαμά κατάλαβα πόσο δίκιο είχε.
Όταν είπα στο μικρότερο αδερφάκι σας γιατί δεν διαβάζει όπως τα μεγάλα του αδέρφια για να γίνει σαν εσάς δεν το εννοούσα όπως ακούστηκε. Ήθελα να το προτρέψω για να διαβάσει και όχι να το συγκρίνω με τα αδέρφια του. Ούτε ήθελα να πω πως είσαι χειρότερος από τα αδέρφια σου.
Συγνώμη που δεν ήρθα τότε στην θεατρική παράσταση του σχολείου αλλά δεν μου έδινε άδεια το αφεντικό μου και δεν μπορούσα να έρθω.Αλήθεια.
Ακόμη συγνώμη που σας είπα πως η τούρτα των γενεθλίων σας δεν έχει πάνω τον αγαπημένο σας ήρωα γιατί έκανε λάθος ο ζαχαροπλάστης.Η αλήθεια είναι πως εγώ πήρα μια πιο φθηνή τούρτα γιατί δεν είχαμε πολλά χρήματα.
Όταν ο μεγάλος σας αδερφός έσπασε το αγαπημένο μου βάζο παίζοντας ποδόσφαιρο στο σαλόνι και του είπα πως δεν τον συμπαθώ δεν το εννοούσα. Ήθελα να πω πως δεν μου αρέσει αυτό που έκανε. Αλήθεια.
Συγνώμη που πολλές φορές σας μάλωνα που ζωγραφίζατε τους τοίχους, που κάνατε φασαρία ή που μαλώνατε μεταξύ σας. Έπρεπε να επιβάλλω την τάξη και δεν είχα άλλον τρόπο για να σας το πω.
Συγνώμη για τα λάθη που έκανα και για τα λάθη που θα κάνω( σίγουρα) στο μέλλον!
Σας αγαπώ, σας αγαπώ τόσο πολύ! Ποτέ δεν πρόκειται να αλλάξει αυτό ότι και να συμβεί.
Αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω δεν θα άλλαζα τίποτα στην ζωή μου γιατί απλά τα είχα όλα από τότε που σας απέκτησα. Σας λατρεύω και πάντα θα μαι δίπλα σας όποτε με χρειαστείτε.
Με αγάπη η μαμά σας 20 χρόνια μετά….
babyradio.gr