Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Πρόσωπα της πόλης - "Ντίνα Αγράμπελη"












Το ΔΕΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑ σας παρουσιάζει  την φωτογράφο Ντίνα "Αγράμπελη".







“Στον κόσμο του διαδικτύου χρωστάω την Αγράμπελη, ψευδώνυμο με το οποίο εκφράζομαι γράφοντας και φωτογραφίζοντας όσα με αγγίζουν και με συγκινούν. Με την ιδιότητα του ερασιτέχνη φωτογράφου, έχω συμμετάσχει σε εκθέσεις φωτογραφίας, εκθέτοντας ως μέλος της Φωτογραφικής Λέσχης Καστοριάς.







Tον Φεβρουάριο του 2014 με τον τίτλο «2 στον Ανθό», πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία έκθεση φωτογραφίας, στην οποία συμμετείχαμε από κοινού με την επίσης φωτογράφο Τάνια Κολέσκα.








Φωτογραφίες και κείμενά μου έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς σε ηλεκτρονικά σάιτ και έντυπα περιοδικά. Διατηρώ επίσης δύο blog (ιστολόγια) με τις παρακάτω διευθύνσεις, όπου αναρτώ κείμενα και φωτογραφίες όσο πιο συχνά μου επιτρέπει η καθημερινότητά μου.
















Τα ιστολόγιά μου είναι:











Στην πραγματική μου ζωή, ζω στην Καστοριά, (την οποία υπεραγαπώ και δεν χορταίνω να φωτογραφίζω), είμαι εργαζόμενη, μητέρα και φίλη, και ως γνήσια ερασιτέχνης, προτιμώ να παραμείνω ανώνυμη ως προς τα στοιχεία ταυτότητος που με προσδιορίζουν.”







*Επιλέγουμε κάποια απ΄τα πρόσωπα του facebook και μη, που με τις αναρτήσεις τους, νομίζουμε παίζουν κάποιο ρόλο, ανάλογα με την ιδιότητά του ο καθένας, για την πόλη μας αλλά και το νομό μας ευρύτερα...
Για να γίνεις εσύ ο επόμενος, ή η επόμενη που θα μετέχει στην στήλη "Πρόσωπα", απλά στείλε μας ένα email στο deskastoria80@gmail.gr με τίτλο Πρόσωπα της πόλης και θα αναλάβουμε εμείς τα υπόλοιπα.