Το πρώτο μπουλούκι έκανε την εμφάνισή του μετά τα μεσάνυχτα στους δρόμους της Καστοριάς.
Η… πατινάδα ξεκίνησε από το καφενείο ΜΑΜΟΥΘ από 25 νεαρά άτομα που διασκέδασαν για αρκετή ώρα στους δρόμους της Καστοριάς με ρυθμούς ραγκουτσαριών, με μπροστάρηδες τα “Χάλκινα της Καστοριάς”.
Για την εμφάνιση του συγκροτήματος στο ΜΑΜΟΥΘ θα επανέλθουμε με νεώτερη ανάρτηση.
Η… πατινάδα ξεκίνησε από το καφενείο ΜΑΜΟΥΘ από 25 νεαρά άτομα που διασκέδασαν για αρκετή ώρα στους δρόμους της Καστοριάς με ρυθμούς ραγκουτσαριών, με μπροστάρηδες τα “Χάλκινα της Καστοριάς”.
Για την εμφάνιση του συγκροτήματος στο ΜΑΜΟΥΘ θα επανέλθουμε με νεώτερη ανάρτηση.