Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Άρης Κόντος: Η Ομοιότητα Με Το Βrad Pitt, Το Modeling, Η Ρουμανία & Το Ιταλικό Εστιατόριο!




47
O Άρης Κόντος προκαλεί μικρά εγκεφαλικά με την παρουσία του. Φαντάσου αυτό: κάθεσαι σε καφετέρια στο κέντρο της Αθήνας και ξαφνικά βλέπεις να εμφανίζεται ο
Brad Pitt! Που να φανταστείς ότι είναι κάποιος που του μοιάζει, και μάλιστα τόσο πολύ! Το ίδιο έπαθε κι ο Παναγιώτης Μουλόπουλος, όταν είδε τον Άρη να παραγγέλνει καφέ δίπλα του. Ο Άρης Κόντος όμως, όταν τον γνωρίσεις καλύτερα, έχει να πει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για τη ζωή του, ίσως περισσότερα κι από το Brad…
φωτο
Ήταν πριν από μέρες όταν βρισκόμουν στα Starbucks στο Μοναστηράκι και ξαφνικά είδα τον Άρη να μπαίνει και να βγαίνει αστραπιαία. Το κακό είχε γίνει, αφού ένα μικρό… εγκεφαλικό μου χτύπησε την «πόρτα». Όχι μόνο σε εμένα, αλλά και σε όσους βρίσκονταν στο δεύτερο όροφο της καφετέριας. Ο λόγος; Η απίστευτη ομοιότητά του με το Βratt Pitt. Μόλις γύρισα σπίτι ξεκίνησα έρευνα να δω ποιος είναι και τι κάνει, ενώ ένα friend request στο facebook ήταν αρκετό για να έρθουμε σε πρώτη επικοινωνία. Έτσι, κανονίσαμε να βρεθούμε στο Θησείο και να μιλήσει στο Cosmopoliti.com, για τη ζωή του, την ομοιότητά του με τον Pitt, αλλά και τη σχέση του με τις γυναίκες.
Άρη, που γεννήθηκες και μεγάλωσες;
Γεννήθηκα στις 25 Μαΐου 1983 στην Τιμισόαρα της Ρουμανίας και όταν ήμουν ενός χρόνου ήρθα στην Ελλάδα. Ο πατέρας μου σπούδαζε εκεί ιατρική, γνώρισε τη μητέρα μου και μετά μετακόμισα στην Ελλάδα. Αρχικά στην Αθήνα και έπειτα στην Κω λόγω μετάθεσης του πατέρα μου, και αφού τελείωσα το λύκειο σπούδασα ηχοληψία. Έπειτα, γνώρισα ένα μοντέλο, τη Nicki Dafoe που έγιναν κάποια πράγματα και πήγα για δύο χρόνια στον Καναδά.
Τώρα ζεις μόνιμα στον Καναδά;
Όχι, γιατί χωρίσαμε. Αυτό έγινε πριν από πέντε χρόνια. Τώρα, μένω στη γενέτειρα μου τη Τιμισόαρα σπουδάζω ψυχολογία και έχουμε μία οικογενειακή επιχείρηση, ένα ιταλικό εστιατόριο.
35
Και παράλληλα ασχολείσαι με το μόντελινγκ, έτσι;
Με το μόντελινγκ κάνω μόνο direct booking, επειδή έχω μακρύνει το μαλλί μου. Επιπλέον, έχω παίξει στο video clip της Alexandra Stan («Cliche-Hush Hush»), της Raluka («Surrendered my love») κ.ά. Ασχολήθηκα πολύ με το πανεπιστήμιο, οπότε τώρα είμαι πιο πολύ part time model. Πλέον ασχολούμαι με το εστιατόριο ιταλικής που είναι –ίσως- το κορυφαίο και κάνω το management.
Θα σου έχουν πει πολλοί ότι έχεις απίστευτη ομοιότητα με το Brad Pitt. Πώς αισθάνεσαι για αυτό;
Μου το έχουν πει αρκετοί, αλλά τώρα πια δεν αισθάνομαι τίποτα. Είμαι 31 ετών και από τα 16 μου λένε ότι μοιάζω με τον Pitt. Δεν μου κάνει καμία αίσθηση πια.
Ποιες ήταν οι πρώτες αντιδράσεις σου, όταν άκουσες αυτόν τον «χαρακτηρισμό»;
Η αλήθεια είναι ότι χάρηκα πολύ! Θεωρώ ότι είναι ο πιο ωραίος άντρας του πλανήτη και το να σε παρομοιάζουν με αυτόν τον άνθρωπο, εκείνη την περίοδο, είναι κάτι θετικό. Ήταν και είναι μεγάλο sex symbol. Αμερικάνικο πρότυπο, αμερικάνικη ομορφιά και δεν σου κρύβω ότι μου άρεσε αυτό το πρότυπο όμορφιας.
33
Εκμεταλλεύτηκες ποτέ αυτή την ομοιότητα για προσωπικά και επαγγελματικά οφέλη;
Δεν έχω πει σε καμία κοπέλα ότι είμαι ο Brad Pitt. Από εκεί και πέρα, αν κάποια κοπέλα με προσέγγισε για αυτό το λόγο είναι δικό της θέμα. Μου έχει συμβεί πολλές φορές, ειδικά στα νησιά, όπως στην Ίμπιζα ή στα ελληνικά νησιά. Τρελαινόντουσαν! Έλεγαν Brad Pitt και ερχόντουσαν. Ωστόσο, στις σχέσεις που έκανα, δεν ερχόντουσαν με μένα για αυτό το λόγο. Όσον αφορά το επαγγελματικό κομμάτι, δεν νομίζω να με απέρριψαν ή να με πήραν σε κάποια δουλειά επειδή του μοιάζω. Είναι κάτι που δεν το γνωρίζω κιόλας.
Έχεις ασχοληθεί με την υποκριτική;
Ήθελα να ασχοληθώ, αλλά όχι! Η ζωή με έβγαλε σε άλλα μονοπάτια.
Και τώρα ασχολείσαι με το management σε οικογενειακή επιχείρηση και συγκεκριμένα εστιατόριο, έτσι;
Ναι. Είμαι manager στην οικογενειακή επιχείρηση και παράλληλα κάνω ένα δεύτερο πανεπιστήμιο.
78
Ήταν εύκολο να πάρεις την απόφαση να ασχοληθείς με διάφορα και διαφορετικά πράγματα;
Για αυτό το πράγμα δεν είχα πάρει μόνο εγώ την απόφαση, αλλά γνώρισα την τωρινή μου σχέση που είναι ένα top model, η Renata Szabo. Με αυτή την κοπέλα γνωριστήκαμε, αλλά εξαιτίας του modeling ήμασταν μακριά, και αποφάσισε να κάνει ένα πανεπιστήμιο στην Ουγγαρία. Έτσι και εγώ πήγα σε –επίσης- μία κοντινή χώρα, που ήταν η Ρουμανία. Πλέον, πηγαίνουμε και κάνουμε για 1-2 μέρες τη δουλειά με καλά λεφτά και φεύγουμε.
Έχεις βγάλει λεφτά από τη δουλειά σου;
Ναι, έχω βγάλει πιο πολλά λεφτά από ότι έβγαλα εδώ στην Ελλάδα.
Έρχεσαι συχνά στην Ελλάδα;
Πριν από το προηγούμενο καλοκαίρι είχα να έρθω δύο χρόνια. Όμως, έρχομαι κάθε δεύτερο καλοκαίρι και κάθομαι 3-4 μήνες γεμάτους.
45
Σου έχουν γίνει προτάσεις από την Ελλάδα;
Δούλεψα αρκετά ως μοντέλο με το πρακτορείο που συνεργαζόμουν, αλλά κανένα μοντέλο δεν κάνει τρελό όνομα. Όσον αφορά τις άλλες προτάσεις δεν μου άρεσαν ούτε οι συνθήκες, ούτε τα λεφτά, ούτε τα σενάρια. Δεν μου άρεσε να είμαι σε μία κουτσομπολίστικη εκπομπή και να κάνω τη γλάστρα, αλλά ούτε και τα σήριαλ που μου πρότειναν.
Όπως; Ποιες ήταν αυτές οι προτάσεις;
Ήταν ένα σήριαλ του Ντίνου Ταυρίδη που θα προβαλλόταν στην κρατική τηλεόραση. Από εκπομπές, από τις τρεις-τέσσερις που υπήρχαν, μου πρότειναν τις δύο. Δεν με έβλεπα όμως σε τέτοιου τύπου εκπομπές, γιατί εγώ είμαι πιο… χίπης. Δεν θα μου άρεσε να είμαι σε ένα στούντιο και να λέω για διάφορα πρόσωπα. Τα πάντα με ενδιαφέρουν, αλλά τα πάντα έχουν μία τιμή.
Άρη, τι άνθρωπος είσαι;
Πολύ απλός και χίπης. Μου αρέσει να είμαι υπερβολικά απλός, να κάθομαι κάτω και να βλέπω τις παραστάσεις, να περπατάω, να διαβάζω βιβλία. Δεν θα πάω να ποζάρω κάπου. Μου αρέσει να πηγαίνω σε μία χώρα, αλλά και στην ίδια μου τη χώρα να είμαι τουρίστας! Με μία μηχανή ή με ένα κινητό, να τραβάω φωτογραφίες και να ζω τη ζωή στο φουλ! Δεν περιορίζομαι σε τίποτα.
34
Έχεις ζήσει και στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ποια χώρα προτιμάς;
Αυτό είναι ερώτηση… παγίδα. Το σπίτι που έχω στην Αθήνα έχει μία απίστευτη ενέργεια που το λατρεύω, όπως και την Αθήνα, η οποία μαζί με τη Νέα Υόρκη είναι τα πιο αγαπημένα μου μέρη. Δεν θα ‘θελα να ζήσω ούτε στη Βαρκελώνη, ούτε στον Καναδά, ούτε στο Μιλάνο, ούτε στο Παρίσι. Στην Ελλάδα είναι η ψυχή μου και όσα έχω σκεφτεί είναι στη Νέα Υόρκη, όπου και τα βρήκα όλα. Θα μπορούσα άνετα να μοιράζω τη ζωή μου ανάμεσά σε Ελλάδα και Νέα Υόρκη.
Είσαι ονειροπόλος;
Το επόμενο όνειρό μου το έχω ήδη πραγματοποιήσει. Σκέφτομαι να κάνω εμπόριο και να φέρνω κάποια ελληνικά προϊόντα στη Ρουμανία.
Πόσα χρόνια είσαι μαζί με τη Renata;
Τη γνωρίζω τέσσερα χρόνια, αλλά είμαστε τρία χρόνια μαζί. Είμαστε δύο άτομα που γνωρίζουμε ότι η ομορφιά και το modeling περνάνε και να ‘μαστε με τα πόδια στη γη.
Ο γάμος σε ενδιαφέρει;
Έχω κάνει γάμο, αλλά δεν με ενδιαφέρει να κάνω ξανά. Καλά ήταν, δεν άλλαξε κάτι ιδιαίτερο στη ζωή μου. Είναι ένα χαρτί που υπογράφεις και είναι τόσο περίεργο. Αν αγαπάς κάποιον, δεν είναι απαραίτητος ο γάμος.
58
Έρχεσαι σε αμηχανία όταν σε φλερτάρουν άντρες;
Να με φέρει σε αμηχανία ένα άτομο με διαφορετική σεξουαλική προτίμηση; Είναι σαν να με φέρνει σε αμηχανία ένα άτομο που τρώει μακαρόνια, ενώ εγώ τρώω μπριζόλα. Δεν με φέρνει σε αμηχανία τίποτα, δεν με αγγίζει. Για να με φέρει σε αμηχανία, σημαίνει ότι με ενδιαφέρει. Εγώ κάνω παρέα με όλους και λέω ότι έχω σχέση, χωρίς να διευκρινίζω με τι.
Προσέχεις την εμφάνιση σου;
Την εξωτερική μου εμφάνιση δεν την προσέχω, βάζοντας κρέμες και τέτοια, αλλά προσέχω τη διατροφή μου. Τρώω ποιοτικά, γιατί δεν μπορώ να βάζω το κακό φαγητό μέσα μου, γιατί νιώθω βρώμικος. Για αυτό τον λόγο θα φάω μία φορά την εβδομάδα σουβλάκι ή burger.
90
cosmopoliti.com