Κυριακή 13 Απριλίου 2014

To Nέο τραγούδι του Λάζαρου Καψιμάλη - "Σαν την αγάπη μου δεν έχει"(βίντεο)!!


897654To Nέο τραγούδι του Καστοριανού Λάζαρου Καψιμάλη - "Σαν την αγάπη μου δεν έχει" με μουσική και στίχους από τον επίσης Καστοριανό Αλέξη Γούδα !! ΔΕΙΤΕ το video clip.



Στίχοι / Μουσική : Aλέξης Γούδας
Digital single 2014
E.P ” Χαρμάνι ”
Επιμέλεια παραγωγής και ενορχήστρωσης :
Λάζαρος Καψιμάλης , Αλέξης Γούδας ,Πασχάλης Κύρου
Μίξη / Mastering :
Insane Distorted Perception



Έπαιξαν οι μουσικοί :
Πασχάλης Κύρου — Ηλεκτρική κ ακουστική κιθάρα
Βασίλης Παπαδόπουλος — Μπάσο
Γιώργος Μπαϊράμης – Τύμπανα
Σταμάτης Διαβάτης — Πιάνο , Ούτι
Οι ηχογραφήσεις έγιναν στο studio Underground στην Θεσσαλονίκη και στο studio Stagio στις Σέρρες .
Μια παραγωγή της CLOSART.acts
Στίχοι :
Τι τρέχει κ δε μ αγαπάς
στο στόμα πια δε με φιλάς
Στα μάτια πια δε με κοιτάς κ ότι ποθήσαμε σκορπάς
Τι έχεις κ δε μου μιλάς
κι όλο την πλάτη μου γυρνάς
Στο σώμα μου δεν ακουμπάς
κ ότι μας ένωσε ξεχνάς
Κ αν σου χαρίσαν έναν ήλιο
να χεις για ομπρέλα σου όταν βρέχει
θα σε κυκλώσει καταιγίδα γιατί
σαν την αγάπη μου δεν έχει
Αν σου υποσχέθηκαν φεγγάρι
στα σκοτεινά να σε προσέχει
θα ναι σκοτάδι δε θα βλέπεις γιατί
σαν την αγάπη μου δεν έχει.
Τι έχεις κ ούτε που μετράς
άλλο τους χτύπους της καρδιάς
έρχεσαι φεύγεις δε μιλάς
σα φάντασμα με προσπερνάς
Τι σ έπιασε και βλαστημάς
εσύ που πέθαινες για μας
όρκους αιώνιας αγκαλιάς
να τους διαγράφεις πως τολμάς