Μεταδόθηκε μια φορά στο ημίχρονο του Super Bowl και έκτοτε αγνοείται...
Είσαι εταιρεία χοτ-ντογκ στις ΗΠΑ που θέλει να λανσάρειένα νέο προϊόν με πρωταγωνιστή το... υπερμεγέθες λουκάνικο.
Τι πιο φυσικό από το να επιλέξεις το ημίχρονο του Super Bowl για να μεταδόσεις τη νέα σου διαφήμιση.
Η «συνταγή» του σποτ, όμως, αποδείχθηκε κομμάτι υπερβολική, όπως προκύπτει από το γεγονός ότι η διαφήμιση δεν μεταδόθηκε ποτέ ξανά.
Δείτε την και κρίνετε αν η απόφαση ήταν σωστή:
http://blog.net.gr