Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Ελεονόρα Μελέτη: "Είμαι σε σχέση και δεν το κρύβω"


Στον νέο της σύντροφο και την ιδιαίτερη σχέση που τους ενώνει αναφέρθηκε για πρώτη φορά η Ελεονώρα Μελέτη στο
περιοδικό «ΕΓΩ Weekly». Δεν είμαι μόνη μου. Είμαι σε σχέση και δεν το κρύβω. Αλλά τα τελευταία δυο χρόνια “δαγκώνω” λίγο σε ό,τι αφορά τα προσωπικά μου. Στο πώς οριοθετώ την προσωπική μου ζωή, κάνοντας τη δουλειά που κάνω» εξομολογήθηκε η 35χρονη παρουσιάστρια προσθέτοντας: «Είμαι ευτυχισμένη και κυρίως ισορροπημένη.
Έχω ξεκαθαρίσει τι θέλω από τη ζωή μου και όλα βρίσκονται σε αρμονία». Ωστόσο οι προσωπικές σχέσεις της παρουσιάστριας δεν ήταν πάντα τόσο αρμονικές. «Έχω υπάρξει σε σχέσεις που μου έβγαζαν προς τα έξω τον πολύ καλό μου εαυτό. Αν και μέχρι αρκετά πρόσφατα έβλεπα να έχω μια τάση να είμαι με εκείνους που μου έβγαζαν τον σκοτεινό μου εαυτό. Που έβγαζαν στην επιφάνεια της ανασφάλειες μου, που πετύχαιναν την αχίλλειο πτέρνα μου. Έπρεπε προφανώς να πάρω μαθήματα στη ζωή μου». Πόσο θετική είναι, όμως, σήμερα στην ιδέα της δέσμευσης; «Ανέκαθεν με φόβιζε η δέσμευση επειδή τη σέβομαι ως έννοια. Για να δεσμευτώ πρέπει να νιώσω ότι δεν δεσμεύομαι. Σαν το μικρό παιδάκι που το πας στον γιατρό και το ξελογιάζεις με παιχνίδια για να του κάνεις την ένεση χωρίς να το καταλάβει. Σε όσες σχέσεις το βρίσκω, μένω» είπε η Ελεονώρα Μελέτη, τονίζοντας πως δεν ζει προς το παρόν μαζί με τον νέο της σύντροφο. Πηγή: www.newsbeast.gr