Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

«Στην πεθερά που δεν τα παρατάει με τίποτα…» 0

conflict

Αγαπητή πεθερά,
Νιώθω λίγο τρελή που το γράφω αυτό αλλά ήρθε η στιγμή να παραπονεθώ και εγώ λίγο για σένα.
Ξέρω πως ο άντρας μου είναι γιος σου  και σημαίνει τα πάντα για εσένα από την στιγμή που γεννήθηκε.Τώρα που και εγώ έχω γιο ίσως να έχω καταλάβει λίγο πως νιώθεις και πιστεύω πως το ίδιο θα νιώθω και εγώ σε καμιά 25αριά χρόνια.
Όμως υπάρχουν κάποια πράγματα που πιστεύω και θα συνεχίσω να πιστεύω τα επόμενα χρόνια σε αντίθεση με εσένα…
Θέλω να ξέρεις πως ο γιος μας δεν είναι η νεότερη εκδοχή του πατέρα του.Αν ο γιος μου χρησιμοποιεί για παράδειγμα πιπίλα δεν σημαίνει πως πρέπει να τη κόψουμε αμέσως μόνο και μόνο επειδή ο μπαμπάς του δεν ήθελε πιπίλα στην ηλικία του.
Επίσης το ότι ο γιος σου έτρωγε στέρεες τροφές στους 3 μήνες ενώ ο δικός μας στους 4 δεν σημαίνει ότι πάει κάτι λάθος.Το ξέρω πως βλέπεις τον εγγονό σου και σου έρχονται τόσες αναμνήσεις αλλά πρέπει να ξέρεις πως δεν είναι ίδιος ο γιος σου.Για αυτό σταμάτα να λες:»Ακριβώς σαν τον μπαμπά του» ή «Καμία σχέση με τον μπαμπά του.»
Μην βρίσκεις φωτογραφίες και ζωγραφιές του γιου σου από την παιδική του ηλικία.
Είναι πολύ ωραίες αναμνήσεις αλλά μην συγκρίνεις τις ζωγραφιές του γιου  σου με του δικού μας και μην τον βάζεις να τις κρατά κιόλας.Είναι διαφορετικός δεν μπορεί να κάνει τα ίδια με τον μπαμπά του!
Και φτάνουμε στο αγαπημένο μου σημείο…
Ο γιος σου δεν είναι μωρό πια.Ναι όταν ήταν φοιτητής πήγαινες και του καθάριζες το σπίτι του και του έπλενες τα ρούχα του ή ακόμη χειρότερα του έστελνες τα σιδερωμένα του ρούχα με το..κτελ.
Όταν πρωτοάκουσα αυτή την ιστορία, μου φάνηκε αστεία αλλά μετά την 100ή φορά απλά σταμάτησα να την ακούω.
Τώρα πια ο γιος σου μεγάλωσε και έχει την γυναίκα του , για αυτό δεν χρειάζεται να προσφέρεσαι να του σιδερώσεις τα ρούχα του. Όμως δεν τα παρατάς εύκολα μέχρι να το πετύχεις.
Ξέρω πως οι προθέσεις σου είναι αγνές και όλα τα κάνεις επειδή λατρεύεις τον γιο σου.
Όμως και εγώ γράφω αυτό το γράμμα για αυτόν ακριβώς τον λόγο:Επειδή λατρεύω τον γιο σου και τον γιο μου…
Με κατανόηση, 
Η νύφη σου.
babyradio.gr