Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

«Αγαπήστε με όλη σας την καρδιά. Δεν ξέρετε τι μπορεί να συμβεί…»


Δεν είναι όλα τα πράγματα δωρεάν στην ζωή.

Όμως υπάρχουν πράγματα που δεν κοστίζουν τίποτα και υπάρχουν σε αφθονία γύρω μας.Η αγάπη είναι ένα από αυτά.Οι καρδιές μας είναι φτιαγμένες για να αγαπάνε.

Δεν υπάρχει πιο σίγουρη πηγή αγάπης.Δεν πρόκειται να σου τελειώσει η αγάπη γιατι όσους ανθρώπους και να αγαπήσεις πάντα θα υπάρχει χώρος για περισσότερους.Στο υπόσχομαι.

Μεγάλωσα σε ένα νοικοκυριό όπου παραδεχόμασταν την αγάπη μας πολλές διαφορετικές χρονικές στιγμές την ημέρα.Όποτε έφευγα από το σπίτι φρόντιζα να λέω στην οικογένειά μου ότι τους αγαπώ χωρίς να σκεφτώ πότε θα τους ξαναδώ.Δεν κουράζομαι ποτέ να ακούω να μου λένε ότι με αγαπούν.

Όμως υπάρχουν άνθρωποι που σχεδόν ποτέ δεν άκουσαν τους γονείς τους να τους λένε ότι τους αγαπούν και νιώθουν ότι κάτι τους λείπει.
Μην κρατάτε και κρύβετε την αγάπη σας. Πείτε σε αυτούς που αγαπάτε πως νιώθετε και σιγουρευτείτε ότι το ξέρουν. Αφήστε τους να σας ακούνε να το λέτε αλλά μόνο όταν πραγματικά το εννοείτε.

Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν θα ανταποδώσει κάποιος την αγάπη πού του δίνεις όμως αξίζει να πάρεις αυτό το ρίσκο

Όταν έχασα την μαμά μου ένιωθα την καρδιά μου να πονάει.Ένιωθα πως έδωσα την αγάπη μου σε κάποιον που δεν μπορώ να κοιτάξω ξανά στα μάτια. Νόμιζα ότι δεν έπρεπε να ξαναπαραδεχθώ την αγάπη μου σε κάποιον για να μην ξαναπληγωθώ.Όμως έτσι δεν προστάτευα τον εαυτό μου αλλά έκλεινα πιο βαθιά τα συναισθήματά μου και γινόμουν χειρότερα.

Όμως συνειδητοποίησα πως αξίζει το ρίσκο της στεναχώριας και του πόνου γιατί εγώ εξέφρασα την αγάπη μου και ένιωσα υπέροχα.

Βρείτε το νόημα της αγάπης κάθε μέρα.Δεν ξέρετε τι μπορεί να συμβεί.

Αγαπήστε λοιπόν με όλη σας την καρδιά…

babyradio.gr-Γεωργία Τ.