Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Πρόσωπα της πόλης - Ξανθίππη "Ξένια" Γουδή


Το ΔΕΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑ σας παρουσιάζει την σοπράνο στη χορωδία της Συμφωνικής Ορχήστρας Ελλάδος.


Λεγομαι Γουδη Ξανθιππη ειμαι 28 χρονων και καταγομαι απο την πολη της Καστοριας. 


 Σπουδασα στο ΤΕΙ της Καστοριας Διεθνες Εμποριο, ομως απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου, η μουσικη κ συγκεκριμενα το τραγουδι, ηταν το μεγαλο μου παθος.
  Ηταν αυτο που με εκανε να νιωθω πραγματικα ευτυχισμενη. 

 





Το αγαπημενο μου μαθημα στο σχολειο ηταν η μουσικη φυσικα και μεγαλωνοντας τα ακουσματα μου εκλιναν περισσοτερο προς την κλασικη μουσικη και την οπερα. Εν τω μεταξυ ολα αυτα τα χρονια που ημουν στην Καστορια ενω ηθελα να ασχοληθω πιο σοβαρα, δεν υπηρχαν τα καταλληλα μεσα στο χωρο της μουσικης ωστε να κατεφερω να ασχοληθω περισσοτερο με αυτο το αντικειμενο.

 Λόγω συγκυριών, το να ασχοληθω με αυτο που αγαπουσα με κρατουσε πισω, ομως  φετος ειπα να παρω το ρισκο και να κυνηγησω επιτελους αυτο το τεραστιο απωθημενο! 



  Ανοιξα λοιπον μια μερα τον υπολογιστη μου και ξεκινησα να ψαχνω τροπους και χωρους στην Θεσσαλονικη που θα μπορουσα να κανω το πρωτο βημα. Δεν δυσκολευτηκα καθολου η αληθεια ειναι, γιατι σαν θεου θελοντος μου εμφανιστηκε αυτο ακριβως με το οποιο θα ηθελα να ασχοληθω και που με εκφραζει απολυτα και αυτο ηταν η Συμφωνικη Ορχηστρα Νεων Ελλαδος! 
  Το εργο της Συμφωνικης Ορχηστρας Νεων Ελλαδος οφειλουμε να πουμε οτι ειναι προτυπο επαινου!

  Αποτελείται από Νέους Μουσικούς από όλη την Ελλάδα! 
 Συμμετέχουν Νέοι Μουσικοί από όλα τα ωδεία της χώρας, από όλα τα μουσικά σχολεία της Ελλάδος και από όλα τα μουσικά ιδρύματα πανελληνίως (από συμφωνικές και φιλαρμονικές ορχήστρες). 
 Η Ορχήστρα διανύει τον τέταρτο χρόνο ζωής και δράσης της και πραγματοποιεί τις πρόβες της στη Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων Θεσσαλονίκης (Σ.Σ.Α.Σ.), κάθε Σάββατο.
*Χορωδία: 12.30 - 1.30
*Ορχήστρα: 1.30 - 5.30
Η Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Ελλάδος συμμετέχει σε συναυλίες φιλανθρωπικού χαρακτήρα και εκπροσωπεί την χώρα μας σε μεγάλα και διεθνή
φεστιβάλ της Ελλάδος και του εξωτερικού!
Η συμμετοχή των μελών είναι ΔΩΡΕΑΝ 




 Διαβασα λοιπον ολες τις σχετικες πληροφοριες και επικοινωνησα αμεσως με τον Μαεστρο, Ιδρυτη και Διευθυντη της Ορχηστρας Κυριο Βαγγελη Αραμπατζη (Ανθρωπο που του αξιζουν χιλια μπραβο!!! γιατι εχει καταφερει τοσο νεος αυτο που αλλοι ανθρωποι πασχιζουν χρονια ολοκληρα) καθως και με την υπευθυνη παραγωγης, δημοσιων σχεσεων, σολιστ και τωρα κ καθηγητρια φωνητικής μου Κυρια Ελενα Τιτίρλα.
 Ρωτησα πως μπορω να ενταχθω κ εγω στην ορχηστρα και μου απαντησαν οτι οι προβες της ορχηστρας πραγματοποιουνται καθε Σαββατο και όποτε επιθυμω μπορω να τους επισκεφθω, να με ακουσει ο Μαεστρος και αν εχω τα καταλληλα προσοντα να γινω μελος αυτης της ορχηστρας.

  

 Και το καταφερα!!! Η χαρα μου ηταν απεριγραπτη!  Ειναι απιστευο να αγγιζεις το ονειρο!
  Απο εκει κ περα λοιπον ξεκινησε ενας μεγαλος αγωνας. Πριν φυγω οριστικα απο την Καστορια, για 4 μηνες πηγαινοερχομουν καθε Σαββατο στη θεσσαλονικη για τις προβες οπως και για τις συναυλιες που διναμε μεσα σε αυτο το διαστημα. Συγχρονως μετα το τελος των προβων έμενα παραπανω ωρες στην πολη ψαχνοντας κατοικια και ταυτοχρονα μοιραζοντας βιογραφικα για την επαγγελματικη μου αποκατασταση. Ετσι παραλληλα με την ασχολια μου στην ορχηστρα θα μπορουσα να ανταπεξερχομαι  στις απαιτησεις τις καινουριας μου ζωης! Εν τελη μεχρι την οριστικοποιηση της διαμονης μου στη Θεσσαλονικη, ζουσα μονο για τα Σαββατα! 
 Κ επειδη τα αγαθα κοποις κτωνται, ολα, με πολυ προσπαθεια, πεισμα και υπομονη πραγματοποιηθηκαν!

Σημερα ζω στη θεσσαλονικη, ειμαι σοπρανο στη χορωδια της Συμφωνικης Ορχηστρας Ελλαδος, παλευω για το ονειρο και τραγουδωντας μονο γινομαι ενας πληρης ευτυχισμενος ανθρωπος!
















*Επιλέγουμε κάποια απ΄τα πρόσωπα του facebook και μη, που με τις αναρτήσεις τους, νομίζουμε παίζουν κάποιο ρόλο, ανάλογα με την ιδιότητά του ο καθένας, για την πόλη μας αλλά και το νομό μας ευρύτερα...
Για να γίνεις εσύ ο επόμενος, ή η επόμενη που θα μετέχει στην στήλη "Πρόσωπα", απλά στείλε μας ένα email στο deskastoria80@gmail.gr με τίτλο Πρόσωπα της πόλης και θα αναλάβουμε εμείς τα υπόλοιπα.