Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Σε παντρεύτηκα και για τα καλά και για τα κακά που θα έρθουν στην ζωή μας…

Σε παντρεύτηκα και για τα καλά και για τα κακά που θα έρθουν στην ζωή μας…

Το μωρό κλαίει και εγώ μαγειρεύω βραδινό.
Ο κάδος σκουπιδιών ξεχειλίζει και εγώ σου έχω ζητήσει επανηλειμένα να πετάξεις τα σκουπίδια.
Στο πάτωμα βλέπω πεταγμένο φαγητό και φωνάζω και ρωτάω ρητορικά ποιος το έριξε κάτω και ποιος φταίει για αυτό.
Εννοείται πως δεν παίρνω απάντηση…
Ρωτάω αλλά ξέρω πως δεν ακούς επειδή την ώρα που μιλάω έχει την αγαπημένη σου αθλητική εκπομπή.
Εγώ φωνάζω πιο δυνατά και ρωτάω ξανά και γίνομαι ακόμη πιο εκνευριστική. Ξέρω ότι κάτι τέτοιες στιγμές σου σπάω τα νεύρα αλλά είμαι και εγώ πιεσμένη. Δεν θέλω ούτε να μαλώσω ούτε να σε πληγώνω.Όμως είμαστε παντρεμένοι και θα υπάρχουν και αυτές οι στιγμές.
Κλείνω νευριασμένη τα ντουλάπια και χτυπάω τις κατσαρόλες για να σε νευριάσω περισσότερο.
Εκείνη την ώρα σηκώνεσαι και παίρνεις την σακούλα σκουπιδιών και βγαίνεις από το σπίτι. Τότε απάντησες στην ρητορική μου ερώτηση λέγοντας πως εγώ φταίω που σε παντρεύτηκα.
Έκλαιγα τόσο πολύ την ώρα που έπλενα τα πιάτα. Κουβαλούσα τόσες ώρες τα νεύρα μου και ξέσπασα.
Ένιωθα ενοχές  και εκνευρισμό που μαλώνουμε χωρίς λόγο.
Μπήκες στο μπάνιο και σκεφτόμουν πόσο μπορεί να σε πλήγωσα χωρίς λόγο.
Ένιωθα ενοχές που την προηγούμενη εβδομάδα μου είπες να καθίσω μαζί σου στον καναπέ και σου είπα ότι έχω δουλειές ενώ μπορούσα να τις κάνω και αργότερα.
Η ζωή μας δεν είναι ταινία και δεν είναι όλα τέλεια.
Για αυτό έχεις δίκιο. Εγώ σε παντρεύτηκα και για τα καλά και για τα κακά.Σε όλες τις αλλαγές της ζωής μας εγώ σε παντρεύτηκα ακόμη και αν έρθουν άσχημες στιγμές.
Σε  παντρεύτηκα ακόμη και τις στιγμές που ροχαλίζεις και δεν μπορώ να κοιμηθώ. Σε παντρεύτηκα για τις στιγμές που ξεχνάς να πετάξεις τα σκουπίδια για τις στιγμές που με αγκαλιάζεις και με κάνεις να χαμογελάω. Σε παντρεύτηκα για όλα τα ταξίδια που κάναμε και θα κάνουμε σε όλο τον κόσμο.Σε παντρεύτηκα.
Το πρωί τα πράγματα είναι καλύτερα.
Η μικρή μας τρέχει στην αγκαλιά σου. Σε κάνει να χαμογελάς και εσύ είσαι ο μεγάλος της γίγαντας. Εκείνη την ώρα με τραβάς στην αγκαλιά σου.
Τότε όλα σβήσανε. Σε αγκαλιάζω και στέκομαι δίπλα σου.
Και τότε σιωπηλά ευχαριστώ τον Θεό που σε παντρεύτηκα.
babyradio.gr-