Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Γιασικεβίτσιους: Διαμαντίδης ή Σπανούλης; Διαμαντίδης!

Γιασικεβίτσιους: Διαμαντίδης ή Σπανούλης; Διαμαντίδης!

Το... αιώνιο δίλημμα στο σύγχρονο ελληνικό μπάσκετ. Καλύτερος ο Διαμαντίδης ή ο Σπανούλης.
Αρκετοί λένε ο πρώτος, οι
περισσότεροι πια. Και στην κατηγορία αυτή προστέθηκε και ένας άνθρωπος που ξέρει πολλά... κιλά μπάσκετ, είναι διεθνώς αναγνωρισμένος και έχει υπάρξει συμπαίκτης και με τους δύο την ίδια περίοδο.
Ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους.
Ο μεγάλος Λιθουανός σταρ στη συνέντευξή του στον ΣΠΟΡ FM 94,6 αναφέρθηκε επίσης στο επικείμενο ντέρμπι Κυπέλλου, στο παρελθόν του στον Παναθηναϊκό και όχι μόνο, αλλά και στο... παρόν του με τη Ζαλγκίρις.
Αναλυτικά τι είπε:
Για τη σχέση του με τον κόσμο του Παναθηναϊκού: «Είναι απίστευτη η υποδοχή του κόσμου του Παναθηναϊκού! Απ’ τη στιγμή που πάτησα στην Αθήνα και υπέγραψα με τον κ. Παύλο, κάθε φορά μου δείχνουν την αγάπη τους τόσο πολύ που δεν μπορούσα ποτέ να το φανταστώ… Οι Έλληνες είναι τόσο τρελοί! Πολλές φορές μου δείχνουν αγάπη μεγαλύτερη και από εδώ στην πατρίδα μου. Αγαπώ τον Παναθηναϊκό, θα τον αγαπώ για πάντα. Ήταν κάποια απ’ τα καλύτερα χρόνια της καριέρας μου, έκανα φίλους και νιώθω υπέροχα. Θα παρακολουθώ και φέτος τον Παναθηναϊκό και εύχομαι το καλύτερο»!
Για τις κορυφαίες του στιγμές στον Παναθηναϊκό: «Η μία σίγουρα είναι το 2009 στο Βερολίνο, όπου κατακτήσαμε το Ευρωπαϊκό. Η άλλη είναι η σχέση που υπήρχε μεταξύ μας στην ομάδα, το οικογενειακό κλίμα όλα τα χρόνια. Με τον Διαμαντίδη, τον Μπατίστ, τον Νίκολας, τον Φώτση, τον Ομπράντοβιτς, τον Ιτούδη… Φίλοι για το υπόλοιπο της ζωής μου, κάτι που είναι εξίσου σημαντικό με την κατάκτηση τίτλων».
Για το... δίλημμα Διαμαντίδης ή Σπανούλης: «Διαμαντίδης (αφοπλιστικά)! Δίχως αμφιβολία! Μπορεί να επηρεάσει ένα παιχνίδι περισσότερο σε σχέση με τον Σπανούλη και… παίζει στον Παναθηναϊκό»!
Για τον νέο Παναθηναϊκό: «Τον παρακολούθησα με την ΤΣΣΚΑ. Θα μπορούσε να κερδίσει, αλλά δεν είναι και εύκολο πράγμα. Έπαιζαν και στην Μόσχα, δεν είναι το ίδιο με το να έπαιζαν στην Αθήνα. Φτιάχνουν μια πάρα πολύ δύσκολη ομάδα. Με την επιστροφή του Νικ (σ.σ Καλάθη), θα απελευθερωθεί και η πίεση απ’ τον Διαμαντίδη. Έγιναν καλές κινήσεις, ενώ φυσικά ο Σάσα Τζόρτζεβιτς είναι ένας απ’ τους κορυφαίους προπονητές στην Ευρώπη. Και είναι κάτι εξίσου σημαντικό. Ο Παναθηναϊκός θα είναι ξανά δυνατός φέτος, θα επιστρέψει εκεί που του αξίζει. Στην κορυφή του ευρωπαϊκού μπάσκετ».
Για το ντέρμπι Κυπέλλου: «Ανυπομονώ για το ματς της Πέμπτης! Θα ‘ναι σκληρό παιχνίδι, αν και είναι ακόμα νωρίς τη σεζόν. Είμαι σίγουρος πως ο Ολυμπιακός θα είναι ξανά δυνατός, δεν μπορεί κανείς να το αρνηθεί αυτό. Απέκτησαν τα τελευταία χρόνια μέταλλο νικητή και προσωπικότητα, κάτι που χρειάζεται για να πρωταγωνιστείς. Και φέτος θα παρουσιαστούν δυνατοί. Ο Ολυμπιακός εξαρτάται πολύ απ’ τον Σπανούλη, όπως και ο Παναθηναϊκός απ’ τον Διαμαντίδη. Θα ‘ναι μια ακόμα τρελή χρονιά…».
Για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς: «Είναι ο καλύτερος που δούλεψα ποτέ. Η σχέση μας είναι φιλική πλέον κι όχι απλά επαγγελματική. Περνάμε χρόνο μαζί, μιλάμε, γελάμε, πίνουμε μπίρες. Είναι ο καλύτερος προπονητής σε όλα τα επίπεδα, τακτική, ψυχολογία. Ο κορυφαίος των κορυφαίων»!
Για την Ζαλγκίρις: «Είναι ωραία τα πράγματα στην Ζαλγκίρις. Προετοιμαζόμαστε για τη νέα σεζόν, είμαι ενθουσιασμένος να ξεκινήσουμε και στην Ευρωλίγκα σε δέκα μέρες. Στο πρωτάθλημα κυριαρχούν οι Ζαλγκίρις και η Λιέτουβος, αλλά γενικά παρατηρείται μια συνεχής βελτίωση χρόνο με το χρόνο, με άλλους συλλόγους να δυναμώνουν. Είναι γεγονός πως χάσαμε καλούς παίκτες, αλλά πήραμε και κάποιους άλλους εξίσου καλούς. Έχουμε περισσότερο βάθος φέτος, 10-12 παίκτες που είναι πολύ σημαντικό σε μια χρονιά, με πολλές υποχρεώσεις. Δουλεύεις κάθε μέρα για το καλύτερο δυνατό και θα δεις στο τέλος που θα σε βγάλει αυτό».
Για τον Ιαν Βουγιούκα και αν... αυτός τον πήγε στη Ζαλγκίρις: «Το διάβασα ότι είπε πως ήρθε στην ομάδα εξαιτίας μου, αλλά νομίζω πως… λέει ψέματα! Είμαι χαρούμενος που με εκτιμά τόσο ο Ίαν και είπε τόσο καλά λόγια. Είμαι ενθουσιασμένος που τον έχουμε μαζί μας. Είναι διαφορετικού είδους σέντερ απ’ τον Γιαβτόκας και τον θέλαμε πολύ. Έχει πολλά χρόνια στην πλάτη του με εμπειρία στην Ευρωλίγκα, με επιτυχίες και θα είναι πολύ χρήσιμος».
Για τον προπονητή της Ζαλγκίρις, Γκιντάρας Κράπικας: «Είναι πολύ καλός προπονητής και ειλικρινής με τους παίκτες. Είμαι ενθουσιασμένος που δουλεύω μαζί του. Με αφήνει να μιλάω πολύ στον πάγκο και μου δίνει τη δυνατότητα να μάθω ποιες τεχνικές μπορώ να εφαρμόσω. Είναι πολύ δίκαιος με τους παίκτες του».
Για το πότε θα γίνει προπονητής: «Δεν μπορώ να απαντήσω... Ισως σε πέντε χρόνια περίπου. Μέσα από τη δουλειά φτιάχνω τη φιλοσοφία που είχα ως παίκτης για το μέλλον. Έπαιζα για χρόνια ως πόιντ γκαρντ και προετοιμάζομαι τώρα για το μέλλον και αυτό με βοήθησε ώστε να βάζω πολύ μυαλό στο παιχνίδι μου».
Για το μεγάλο παιχνίδι που είχε κάνει όταν έπαιζε στην Ολίμπια Λιουμπλιάνας εναντίον του Ολυμπιακού: «Δεν είμαι σίγουρος εάν ήταν το πρώτο ή το καλύτερό μου. Ήταν ένα από τα πιο σημαντικά παιχνίδια. Θυμάμαι είχα παίξει πολύ καλά και είμαι χαρούμενος που η απόφασή μου έπαιξε ρόλο ώστε να πάρουμε μια σημαντική νίκη. Στην καριέρα μου ήταν ένα από τα πιο σημαντικά παιχνίδια και είμαι πολύ περήφανος γι αυτό».
Για την θητεία του στις ΗΠΑ: «Ήταν πολύ περίεργα εκείνα τα χρόνια στην Αμερική, αλλά αυτό με βοήθησε ώστε να εξελιχθώ σαν παίκτης και άνθρωπος εκείνα τα χρόνια. Η εμπειρία εκείνη με βοήθησε πολύ».
Για το ΝΒΑ: «Τίποτα δεν ήταν λάθος. Πήγα όταν ήθελα να πάω. Έκανα αυτό που ήθελα να κάνω στο ΝΒΑ. Όλοι περίμεναν πως θα ήμουν φανταστικός και στην Αμερική. Ήξερα πως θα πάω εκεί και θα ήμουν ένας απλός ρολίστας. Δεν έχω απογοητευτεί με όσα πέτυχα. Ίσως ο κόσμος να είχε μεγαλύτερες απαιτήσεις από εμένα, αλλά ξέρω τα όριά μου και ξέρω τι ήταν αυτό που πέτυχα».
Για το γιατί προτιμά Μάτζικ Τζόνσον από τον Μάικλ Τζόρνταν: «Δεν είναι ακριβώς έτσι. Απλά θεωρώ πως ήμουν πιο κοντά στο στυλ του Μάτζικ Τζόνσον. Μπορούσε να πασάρει όπως κι εγώ».
Για το παιχνίδι που είχε παίξει κόντρα στον Στιβ Νας: «Δεν έπαιξα πολύ. Δεν πίστευα πως θα είναι τόσο καλός παίκτης αλλά εντυπωσιάστηκα πολύ με την καριέρα του«.
Για το αν προτιμά την Αθήνα από το Κάουνας: «Οι άνθρωποι στο Κάουνας θα με σκοτώσουν αν απαντήσω…»
απο iefimerida