Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Συγχαρητήριο Μήνυμα Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καστορίας προς τους Επιτυχόντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση


Πληροφορήθηκα με ιδιαίτερη χαρά την είσοδό σας και την επιτυχία σας στα Ανώτερα και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας μας, γι΄αυτό και σας εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια, την αγάπη μου και τις ολοκάρδιες ευχές μου.






Μαζί με την επιτυχία σας αυτή θα προσεύχομαι να έχετε και άλλες επιτυχίες οι οποίες θα σας καταξιώνουν τόσο στην κοινωνία, όσο και στα μάτια του Θεού.



Σ΄ αυτή σας την πορεία, μην ξεχάσετε τον παράγοντα της πίστεως στον Θεό ο οποίος θα παίξει καθοριστικό ρόλο στη ζωή σας.



Οι προσευχές μου θα είναι αμείωτες για εσάς και τους γονείς σας, καθώς και για εκείνους που δεν κατόρθωσαν να έχουν ένα επιθυμητό αποτέλεσμα στην προσπάθειά τους αυτή.

Καλή δύναμη παιδιά μου στον αγώνα σας και στις προσπάθειες της ζωής σας!

Ο Θεός να είναι πάντα μαζί σας.
Με το πλήρωμα της αγάπης μου

Ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ