Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Συγχαρητήριο Μήνυμα Σεβ. Μητροπολίτου Καστορίας κ. Σεραφείμ προς τους επιτυχόντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση




Αγαπητά μου παιδιά,

Συμμετέχω ολόψυχα στη δικαιολογημένη χαρά τη δική σας, των γονέων σας και των εκπαιδευτικών σας, για την είσοδό σας στα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της
πατρίδος μας. Δικαιώθηκαν οι προσδοκίες σας, καθώς και οι κόποι και οι προσπάθειες των τελευταίων ετών.
Οι γνώσεις που θα πάρετε θα σας δώσουν το δικαίωμα να αντιμετωπίσετε σωστά και υπεύθυνα τις προκλήσεις της απαιτητικής κοινωνίας μας και να χτίσετε ένα λαμπρό μέλλον. Εμείς πάντοτε σας καμαρώνουμε και ευχόμαστε να βάλετε τη σφραγίδα σας στην πατρίδα και τον πολιτισμό της.
Σε αυτήν σας την πορεία, μην ξεχάσετε τον παράγοντα της πίστεως στον Θεό. Θα παίξει καθοριστικό ρόλο στη ζωή σας. Στο πρόσωπο του Χριστού οφείλουμε να στρέφουμε συνεχώς την ελπίδα μας. Έτσι καταξιώνεται ο άνθρωπος, βλέποντας στη ζωή του - μέσω της καλλιέργειας των αρετών -, το πρόσωπο του Χριστού.
 Θα χαίρομαι να μαθαίνω για την πρόοδο σας και για τις επιτυχίες σας. Στο ταξίδι αυτό της ζωής, θα έχετε τις καθημερινές προσευχές μου μαζί με την δεδομένη αγάπη μου. Η πόρτα της καρδιάς μου θα είναι πάντοτε διάπλατα ανοιχτή για να σας ακούσει, να σας  συμβουλεύσει, να σας καθοδηγήσει αλλά και να σας ενισχύσει στον όμορφο αγώνα της ζωής.
Καλή δύναμη παιδιά μου!
Καλή επιτυχία στην καινούρια σας πορεία!
Ο Θεός να είναι πάντα μαζί σας.

Με το πλήρωμα της αγάπης μου


Ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ